In plus poti incerca pana la remedierea acestei probleme urmatoarele modalitati alternative ptr a evita depasirea scadentei:
"Online, pe www.orange.ro/myorange de pe laptopul sau calculatorul tău sau de pe mobil, prin aplicaţia My Orange
disponibilă în App Store şi Google Play
Direct de pe mobil, prin aplicaţia Orange Money disponibilă pe App Store şi Google Play
Virament:
ING Bank - IBAN RO91INGB0001000000011511
BRD GSG sucursala MCC - IBAN RO33BRDE450SV01035364500
Banca Transilvania - IBAN RO91BTRL0000160106816100
CEC Bank - IBAN RO45CECEB10046RON0403003
Citibank România - IBAN RO77CITI0000000824934045
Credit Europe Bank - IBAN RO62FNNB000102109044RO02
Raiffeisen Bank - IBAN RO20RZBR0000060003074933
UniCredit Bank - IBAN RO08BACX0000000030877310
Garanti Bank; OTP Bank; Alpha Bank
Internet banking: ING Bank, BRD GSG, Banca Transilvania, CEC Bank, Raiffeisen Bank, UniCredit Bank, Citibank, Credit
Europe Bank, OTP Bank, Alpha Bank, Garanti Bank
Debit Direct la Banca Transilvania, BRD GSG, BCR, Credit Europe Bank, Garanti Bank, ING Bank, OTP Bank, Raiffeisen
Bank, UniCredit Bank, Alpha Bank
Bancomat: ING, Banca Transilvania, BCR, BRD GSG, Garanti Bank, Raiffeisen Bank, UniCredit Bank, Alpha Bank
Numerar:
- în orice Orange shop sau Orange store; la partenerii Orange care au afişat: "Aici puteţi plăti factura Orange"
- în magazinele care au afişată sigla PayPoint
- în magazinele care au afişată sigla PayZone - Plata facturilor
- în magazinele care au afişată sigla un-doi Centru de plăţi
- la terminalele de plată Qiwi şi ZebraPay
- în benzinăriile OMV şi Petrom, prin serviciul oferit de Westaco Express
- în agenţiile CreditCoop
Plata cu card bancar prin aplicaţia mobilPay
Dacă ai depăşit data scadentă, toate serviciile de pe cont pot fi suspendate şi se vor percepe penalităti"