anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

Nu imi da voie sa platesc factura, pun toate datele si imi raspunde .. eroare

rediu
Începător
pun toate datele cardului si imi spune eroare
10 Răspunsuri 10

delfinas
#StarMember
Rediu, bun venit in Comunitate!!! Ce fel de eroare îți dă?

Vio73
#StarMember & October Problem Solver
Salutare! Poate e vreo problemă de moment în sistem sau altceva. Încearcă din nou un pic mai târziu , cu mai mare atenție sau de pe un alt dispozitiv. Am mai pățit și eu așa și ziua următoare a funcționat. Din păcate, se poate întâmpla! Succes!

arsradu
#StarMember
Ce card folosesti? De la ce banca? Eroarea o primesti pe partea procesatorului de plati, sau dupa? Ca idee, asigura-te ca datele sunt corecte. Si da, o sa avem nevoie de un mesaj de eroare, sau ce eroare primesti mai exact.
Client Orange

rediu
Începător
ne pare rau , nu am putut procesa plata.... incerc asta de 7 zile ...si nu pot plati

Viocat
Senior certificat
Salut rediu. Cardul nu este expirat si are suficienti bani ptr plata respectiva? Folosesti cumva google pay? Cum incerci sa faci plata?

DanielaH
Moderator
@rediu, bun venit în Comunitatea Orange! Ce factură vrei să plătești? Ce site folosești? Poți atașa o captură de ecran cu eroarea pe care o primești? (ascunzând datele personale)

Viocat
Senior certificat
In plus poti incerca pana la remedierea acestei probleme urmatoarele modalitati alternative ptr a evita depasirea scadentei: "Online, pe www.orange.ro/myorange de pe laptopul sau calculatorul tău sau de pe mobil, prin aplicaţia My Orange disponibilă în App Store şi Google Play Direct de pe mobil, prin aplicaţia Orange Money disponibilă pe App Store şi Google Play Virament: ING Bank - IBAN RO91INGB0001000000011511 BRD GSG sucursala MCC - IBAN RO33BRDE450SV01035364500 Banca Transilvania - IBAN RO91BTRL0000160106816100 CEC Bank - IBAN RO45CECEB10046RON0403003 Citibank România - IBAN RO77CITI0000000824934045 Credit Europe Bank - IBAN RO62FNNB000102109044RO02 Raiffeisen Bank - IBAN RO20RZBR0000060003074933 UniCredit Bank - IBAN RO08BACX0000000030877310 Garanti Bank; OTP Bank; Alpha Bank Internet banking: ING Bank, BRD GSG, Banca Transilvania, CEC Bank, Raiffeisen Bank, UniCredit Bank, Citibank, Credit Europe Bank, OTP Bank, Alpha Bank, Garanti Bank Debit Direct la Banca Transilvania, BRD GSG, BCR, Credit Europe Bank, Garanti Bank, ING Bank, OTP Bank, Raiffeisen Bank, UniCredit Bank, Alpha Bank Bancomat: ING, Banca Transilvania, BCR, BRD GSG, Garanti Bank, Raiffeisen Bank, UniCredit Bank, Alpha Bank Numerar: - în orice Orange shop sau Orange store; la partenerii Orange care au afişat: "Aici puteţi plăti factura Orange" - în magazinele care au afişată sigla PayPoint - în magazinele care au afişată sigla PayZone - Plata facturilor - în magazinele care au afişată sigla un-doi Centru de plăţi - la terminalele de plată Qiwi şi ZebraPay - în benzinăriile OMV şi Petrom, prin serviciul oferit de Westaco Express - în agenţiile CreditCoop Plata cu card bancar prin aplicaţia mobilPay Dacă ai depăşit data scadentă, toate serviciile de pe cont pot fi suspendate şi se vor percepe penalităti"

DanielaH
Moderator
@rediu, ai reușit să faci plata facturii?

Bogdan_35
Începător

Nici eu nu pot plati in aplicatie nici pe web nici pe android. Desi folosesc acelasi card cu care am platit 12 luni pana acum, are sume suficiente in sold si limita de plata mult peste suma de plata .Se arunca vina pe banca. De 3 luni platesc doar cu arhaicul ordin de plata. Bravo ORANGE!

Captură de ecran 2024-03-01 192343.png

DanielaH
Moderator

Salut!

Începând cu data de 01.12.2024 factura Orange nu se va mai putea plăti prin ZebraPay.