la 25-11-2022 01:58 PM
Avand in vedere aceste modificari din partea companiei consider ca s-a facut un abuz chiar daca au scris pe a doua pag din factura.Modifici pretul abonamentului cu 1 euro si schimbi si cursul valutar al altei banci respectiv ING.
De ce clientii trebuie sa sufere pt aceste modificari?Abonatii acestei companii ce vina au pt cresterea constanta a costurilor de furnizare a serv mobile?
25-11-2022 04:34 PM - editat 25-11-2022 04:38 PM
Anka, imi pare rau daca a sunat rautacios ce am scris mai sus. Ideea comparatiei era doar de a pune un pic in context marirea asta (care, apropos, se manifesta la majoritatea daca nu chiar toti operatorii) fata de toate celelalte scumpiri pe care le vedem in jurul nostru. Adica, de ce ar face o exceptie fix serviciile de telefonie mobila? Iti dai seama ca nimanui nu-i convine. Cat despre solutii, nu sunt foarte multe.
Daca vorbim de un abonament de voce, poti sa-l treci pe prepay, saau, daca gasesti o oferta mai buna, sa-l portezi la alt operator. Oricum, in urma cererii de portare, e posibil sa fii contactata si sa ti se faca o oferta mai buna. Nu e o garantie, e doar o posibilitate.
Din pacate, serviciile fixe nu le poti trece pe prepay, si...in functie de reteaua operatorului la care vrei sa treci (in caz ca vrei sa renunti si sa pleci la alt operator), s-ar putea sa nici nu se poata face instalarea, pentru ca nu au infrastructura trasa in zona respectiva. O chestie de avut in vedere, dupa parerea mea.
Deci, ca sugestii:
1. incearca sa ai o conversatie cu unul dintre consultanti. Vezi daca ai posibilitatea sa pastrezi abonamentul fara marirea respectiva. Partea cu cursul valutar nu stiu daca ai cum s-o schimbi, dar macar sa fie doar cursul, nu si marirea de abonament.
2. daca ai si servicii fixe, si vrei sa pleci la alt operator, vezi intai daca au infrastructura si pot sa te preia. De asemenea, vezi daca oferta lor e mai buna sau macar la fel de buna cu cea pe care o ai acum.
3. daca vorbim de servicii mobile, poti sa treci pe prepay. Daca ai si servicii fixe si mobile, ai putea sa treci doar serviciile mobile pe prepay.
4. daca nu mai vrei deloc servicii mobile de la Orange, poti sa faci o cerere de portare la un alt operator. Dar vezi ce faci cu serviciile fixe, in caz ca ai asa ceva. Si de asemenea, inainte sa te portezi, vezi ce ofera ceilalti, si ia in vedere faptul ca si la ei cel mai probabil s-au facut sau se vor face mariri de abonament. La Vodafone, de exemplu, pot sa-ti confirm ca s-au facut aceleasi mariri ca si la Orange. La Digi nu stiu, dar nu m-ar mira. Deci, nu zic sa nu te portezi sau sa accepti situatia asa cum e. Zic doar ca problema este una generala, maririle se regasesc peste tot (si nu doar la serviciile fixe/mobile), si situatia in general e foarte nasoala. De asemenea, inainte sa pleci, ziceam doar sa verifici daca operatorul la care vrei sa pleci, are posibilitatea sa-ti ofere serviciile de care ai nevoie, acolo unde ai nevoie (vorbesc de serviciile fixe).
25-11-2022 02:16 PM - editat 25-11-2022 02:18 PM
Niciuna. Dar operatorul ce vina are? Cine ar trebui sa suporte costurile pentru serviciile astea daca nu cei care beneficiaza de ele? Cand te duci la magazin si vezi ca s-au scumpit toate, nu mai e abuz? Si acolo nici nu te anunta nimeni ca se vor scumpi toate produsele. Nu ai un contract cu acel magazin, e adevarat, dar efectul este acelasi. Si e la fel de neplacut. In cazul ala ce faci? Cumperi din alta parte, nu? Sau...cumperi mai putin, si doar ce e necesar. La fel si aici.
Sugestia mea ar fi, sa incerci sa iei legatura cu un consultant la 300 sau 0374 300 300, sau pe chat-ul Djingo (daca esti client Orange Romania), si vezi daca pot cumva sa faca o exceptie in cazul tau si sa revina la abonamentul initial. Mai mult de atat, nu vad ce ai putea sa faci. E neplacut intr-adevar, dar situatia prin care trecem in momentul asta cu toate scumpirile la absolut tot, e neplacuta.
la 25-11-2022 02:36 PM
Aici este vorba despre un contract nu de cumparaturi.Sunt doua modificari facute o data de curs o data de modificarea abonamentului.Compania deja are doua beneficii.Am trimis mail legat de acest aspect nu am primit raspuns,unii dintre operatori nici nu stiu ce modificari s au facut si habar nu au sa verifice un curs valutar.Voi mai incerca si pe alte cai.
la 25-11-2022 02:45 PM
Aveai dreptul să renunți la contract/abonament daca nu îți convine. Daca era o scumpire fara motiv economic, era o problemă, dar toate costurile au crescut. La lumina sau gaze, unde s-au mărit preturile peste noapte și nu cu 1 euro pe luna, la fel te-ai supărat?
la 25-11-2022 03:24 PM
Salutare!
Eu zic să tragem aer în piept și să ne liniștim, pentru că vor mai urma cu siguranță multe dușuri reci, dar nu numai la facturile de telecomunicații, ci și la altele!
la 25-11-2022 03:53 PM
Am dreptul oricand sa renunt la aceasta companie avand in vederea vechimea.De asemenea imi schimb furnizorii de utilitati cu cel mai bun pret de pe piata.La aceasta postare legat de modificarea abonam si curs euro am sperat sa primesc idei pozitive nicidecum sa fiu trasa de maneca ca nu vad si celelalte scumpiri.Daca unora le convine sa accepte, mie Nu
la 25-11-2022 03:59 PM
Stai linistita, nu te trage nimeni de maneca. Doar era pus contextul. Decizia ta va trebui sa fie cea optima pentru nevoile tale (foarte probabil sa fie simtitor mai diferite ca ale noastre).
Sunt unul care nu a fost de acord si am portat:
- pret mai mic (dar si calitate mai mica)
- totul pe o factura (un pic ciudat modul de "resetare" al resurselor incluse: se face de la data portarii (01-30, 25-24, 11-10 ale fiecarei luni) desi factura se emite in prima saptamana a lunii cu scadenta in ultima zi al lunii.
25-11-2022 04:05 PM - editat 25-11-2022 04:05 PM
Oricât ne-am supăra, realitatea rămâne și, mai mult decât atât, ne va afecta și la alți operatori, chiar dacă portăm. Eu nu am vrut să te supăr, doar am spus un punct de vedere, pe care îl cred realist! Dacă vrei să mă contrazici, îți respect punctul de vedere! O zi faină!
25-11-2022 04:34 PM - editat 25-11-2022 04:38 PM
Anka, imi pare rau daca a sunat rautacios ce am scris mai sus. Ideea comparatiei era doar de a pune un pic in context marirea asta (care, apropos, se manifesta la majoritatea daca nu chiar toti operatorii) fata de toate celelalte scumpiri pe care le vedem in jurul nostru. Adica, de ce ar face o exceptie fix serviciile de telefonie mobila? Iti dai seama ca nimanui nu-i convine. Cat despre solutii, nu sunt foarte multe.
Daca vorbim de un abonament de voce, poti sa-l treci pe prepay, saau, daca gasesti o oferta mai buna, sa-l portezi la alt operator. Oricum, in urma cererii de portare, e posibil sa fii contactata si sa ti se faca o oferta mai buna. Nu e o garantie, e doar o posibilitate.
Din pacate, serviciile fixe nu le poti trece pe prepay, si...in functie de reteaua operatorului la care vrei sa treci (in caz ca vrei sa renunti si sa pleci la alt operator), s-ar putea sa nici nu se poata face instalarea, pentru ca nu au infrastructura trasa in zona respectiva. O chestie de avut in vedere, dupa parerea mea.
Deci, ca sugestii:
1. incearca sa ai o conversatie cu unul dintre consultanti. Vezi daca ai posibilitatea sa pastrezi abonamentul fara marirea respectiva. Partea cu cursul valutar nu stiu daca ai cum s-o schimbi, dar macar sa fie doar cursul, nu si marirea de abonament.
2. daca ai si servicii fixe, si vrei sa pleci la alt operator, vezi intai daca au infrastructura si pot sa te preia. De asemenea, vezi daca oferta lor e mai buna sau macar la fel de buna cu cea pe care o ai acum.
3. daca vorbim de servicii mobile, poti sa treci pe prepay. Daca ai si servicii fixe si mobile, ai putea sa treci doar serviciile mobile pe prepay.
4. daca nu mai vrei deloc servicii mobile de la Orange, poti sa faci o cerere de portare la un alt operator. Dar vezi ce faci cu serviciile fixe, in caz ca ai asa ceva. Si de asemenea, inainte sa te portezi, vezi ce ofera ceilalti, si ia in vedere faptul ca si la ei cel mai probabil s-au facut sau se vor face mariri de abonament. La Vodafone, de exemplu, pot sa-ti confirm ca s-au facut aceleasi mariri ca si la Orange. La Digi nu stiu, dar nu m-ar mira. Deci, nu zic sa nu te portezi sau sa accepti situatia asa cum e. Zic doar ca problema este una generala, maririle se regasesc peste tot (si nu doar la serviciile fixe/mobile), si situatia in general e foarte nasoala. De asemenea, inainte sa pleci, ziceam doar sa verifici daca operatorul la care vrei sa pleci, are posibilitatea sa-ti ofere serviciile de care ai nevoie, acolo unde ai nevoie (vorbesc de serviciile fixe).
la 26-11-2022 02:23 PM
Dar este corect si moral sa iti ofere reducere 50% la abonamente si imediat dupa ce ai semnat sa-ti creasca factura si sa schimbe cursul euro ? Daca totul este foarte scump de ce ofera si in momentul de fata reducere 50%? De unde stii ca de luna viitoare nu iti mareste factura cu 50 de euro la cursul dristor kebab exchange?
la 07-12-2022 11:19 AM
Salut Adi! 🙂
Ai un punct de vedere cat se poate de valid. Si raspunsul este: nu stii. Dar sansele sa se intample asta sunt, zic eu, destul de mici cat sa nu trebuiasca sa-ti faci griji. Inteleg ca ai exagerat un pic ca sa-ti faci inteles punctul de vedere. Si cum ziceam, e un punct de vedere valid. Dar, realistic vorbind, stii bine sansele sa se intample chestia asta sunt suficient de mici cat sa nu trebuiasca sa-ti faci probleme.
De ce inca e oferta cu 50% pe site...? Nu stiu. Dar pe de alta parte, nici nu stiu ce altceva ar putea sa faca. Pentru ca nu poti pur si simplu sa dai afara tot departamentul de marketing. Trebuie sa ai oferte nu? Trebuie sa incerci sa ai clienti noi, sau macar sa-i pastrezi pe cei existenti printr-o oferta cat de cat avantajoasa. Trebuie sa incerci sa pastrezi un echilibru intre clientii pe care ii pierzi si cei pe care vrei sa castigi. Trebuie sa incerci sa iesi pe profit la final de luna, nu? Adica, inteleg de unde confuzia. Dar pe de alta parte, nu stiu ce altceva ai putea sa faci, avand in vedere circumstantele. Fiecare isi face treaba lui cat se poate de bine, si speram sa iesim cu totii din asta cu bine.
la 07-12-2022 09:59 AM
prietenas.....vorbesti ca sa nu adormi. Nicaieri in lume nu o sa vezi o mizerie ca asta. Nu poti sa scumpesti abonamentele active in timp ce tu pe site sa ai aceleasi oferte la abonamente pe care le aveai si acum 2 ani. E o practica mincinoasa si abuziva. Iar Orange pe langa servicii, vinde si produse asociate acestor servicii. Cand cineva isi ia un abonament cu achizitie la telefon, isi face niste calcule poate.....aceste contracte nu sunt simplu de reziliat. Ceea ce a facut Orange acum este un mare abuz, sper ca ANPC sa se autosesizeze. Banuiesc si sper in acelasi timp.......ca oamenii sa reclame aceste abuzuri. Cu cat mai multi cu atat vocea va fi mai puternica. Rusine ORANGE......in 17 ani am avut doar cuvinte bune de spus despre ei, insa cine a gandit aceasta strategie......probabil voia sa si schimbe ultimul model de ML pe care deja il avea, cu facelift ul ce urmeaza sa apara.....sau nu stiu. Rusinica ORANGE.....
07-12-2022 10:48 AM - editat 07-12-2022 11:34 AM
"Prietenas", faci ce vrei, dar eu zic sa vorbești la 300 sau pe chatul My Orange și poate se găsește o soluție bună pentru ambele părți. Înainte să acuzi și să jignești, caută soluții, nu vinovați.
Și eu sunt in situatia ta, așa că stai chill, că știu despre ce vorbesc!
la 07-12-2022 10:54 AM
Astept deja un raspuns......si nu am jignit pe nimeni. Cat despre acuzatii.....este doar parerea mea, parca eram liberi sa ne exprimam opinia, sau nu pentru asta am vandut tara ca sa intram in UE? Prea sensibili noi romanii, nu crezi?
la 07-12-2022 11:33 AM
"prietenas.....vorbesti ca sa nu adormi. Nicaieri in lume nu o sa vezi o mizerie ca asta" e doar un exemplu de jignire și acuzație. Să continui cu analiza pe text? Nu zice nimeni sa nu spui ce te supără, dar hai sa ne comportam civilizat! Nu ne cunoaștem, deci nu suntem "prietenasi", nu ne tragem de șireturi. Ca să nu spun că sunt o ea și că am o vârstă, aproape 49 de ani... 😉
@Orange Romania S.A. 2024
Cod unic de înregistrare: 9010105
Numar inregistrare Registrul Comertului: J40/10178/1996
Sediul social: Clădirea Tandem, Strada Matei Millo, nr.5, Sector 1, Bucuresti
Certificatul Tip de furnizor