Ca regula (in special cand abonamentele sunt activate inainte de data facturii):
- se face o prorata intre cele doua perioade (ca exemplu: mie mi se emite factura pe 2 ale lunii (perioada 1-31 luna curenta facturii) si am facut fidelizare pe 19 ianuarie. Calculul pe care mi l-a spus operatorare (a fost fidelizare telefonica, cu achizitie de aparat telefonic) a fost asa (in factura lunii februarie, din moment ce factura de ianuarie era deja emisa si platita): stornare pentru perioada 19-31 ianuarie cu suma aferenta din factura din ianuarie) refacturare perioada 19-31 ianuarie cu suma aferenta noului contract (diferenta a fost de aproximativ 2E in minus, suma la care ma asteptam, dar si informat de operatoare la momentul acceptarii)
- in detalierea facturii, ce explicatii sunt (sigur sunt detaliate, altfel Orange risca prea mult si va avea probleme de natura fiscala)
- cand ati semnat contractul, nu ati vazut (nu vi s-a aratat) ce semnati si ce modificari sunt facute? Mi se pare destul de suspect. La toate contractele semnate (fizic) cu Orange, persoana cu care semnam imi sublinia: pretul abonamentului, beneficiile standard (in special cele convenite), beneficiile ofertei curente (in principiu Orange TV Go), alte beneficii suplimentare (minute internationale, modelul telefonului, daca mi se permite sa cumpar telefon prin abonament, daca am roaming, etc).
Cand am facut fidelizarile (telefonic), am accesat MyOrange sa verific daca intr-adevar cele discutate (in principiu a doua zi se vad actele).
Cu un singur contract am avut divergenta (diferente intre ce discutasem si ce era in contract) rezolvat in 72 de ore (prin rezilierea contractului respectiv): vorbisem ceva la telefon, iar contractul era pe alta suma.