la 03-02-2024 09:26 PM
Abonamentul meu FUN12 pe o perioada contractuala de 2 ani - iunie 2022 - iunie2024 a fost majorat de doua ori pana acum.La câteva luni au mai adăugat un euro ,de la 11,99 la 12,99 iar din această luna(februarie)au mai adăugat un euro ,de la12,99 la 13,99euro.Nici măcar nu m-au informat ca urmează o majorare.Cum oare aş putea rămâne in această retea???
la 03-02-2024 09:46 PM
Cu siguranță Orange nu a efectuat acele majorări fără să te anunțe în prealabil. Unde? R: pe factura anterioară intrării în vigoare a modificării. Când? R: Cu 30 de zile în avans, conform contract. Era ireparabil? R: Aveai 30 de zile la dispoziție, timp în care să denunți contractul, să alegi alt plan tarifar, să alegi prepay, să te portezi.. .etc. Alegând ”zero răspuns la acea informare” s-a considerat că noile condiții au fost acceptate implicit.
la 04-02-2024 03:35 PM
04-02-2024 03:43 PM - editat 04-02-2024 03:44 PM
@TomCip: Cum menționam, pe factura de dinaintea celei majorate (pag a doua) este menționată majorarea și ce opțiuni ai vis-a-vis de aceasta? Da sau nu? Ai întreprins vreo acțiune ceva în acest sens? Da sau nu? După 15-20 de luni.... este tardiv. Ca o clarificare: de ce nu ai făcut nici o sesizare în aceste 15-20 de luni de contract? Păcat.
04-02-2024 10:43 PM - editat 04-02-2024 10:44 PM
Ar trebui să-l redenumească fun 14 încă o mărire și devine Smart plus 15.
O situație foarte tristă.
la 04-02-2024 07:22 AM
Salutare!
Știu că este tare neplăcut și nimănui nu-i place așa ceva, dar sunt lucruri care se întâmplă. Despre ultima majorare despre care spui, nu a auzit nimeni, deci ai grijă să nu fie vreun cost suplimentar legat de altceva. Urmărește cu atenție factura detaliată!
Oricum, din ceea ce știu, nu mai este voie să se facă majorări fără o informare temeinică și detaliată, despre care omul să aibă cunoștiintă. Deci stai liniștit în privința asta!
Baftă!
la 04-02-2024 03:36 PM
la 04-02-2024 08:57 AM
Salut,
Poți detalia ultima mărire (februarie) deoarece eu nu am primit o astfel de notificare și nici nu vad o mărire a prețului în factura.
Poate ai avut costuri suplimentare.
la 04-02-2024 03:37 PM
la 05-02-2024 06:43 AM
Este cineva pe aici care spunea că doar la Vodafone se întâmplă asta 😂
la 05-02-2024 07:35 AM
Ce anume? Nu mai sunt abonat de un an si, aproape 5 ani cat am fost, nu am avut niciun fel de clauza prin care mi se poate mari abonamentul fara sa fiu anuntat. La Voda exista "clauza de inflatie" care nu ofera posibilitatea de reziliere in caz de marire (legat de respectivul articol).
la 05-02-2024 07:37 AM
Salutare!
Te rugam verifica facturile imediat anterioare maririlor. Acolo ar trebui sa apara. Plus SMS prin care esti notificat ca factura mai contine si altceva.
@Orange Romania S.A. 2024
Cod unic de înregistrare: 9010105
Numar inregistrare Registrul Comertului: J40/10178/1996
Sediul social: Clădirea Tandem, Strada Matei Millo, nr.5, Sector 1, Bucuresti
Certificatul Tip de furnizor