anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

Incarcare factura

Olivetti77
Începător

Deci....te pune **beep** sa iti faci si abonament servicii fixe la ei, după 24 ani de abonament voce si încep sa te rupa: ba te pun sa plătești un netflix suplimentar deși este inclus ba un HBO care la fel e si ala inclus. Cu alte cuvinte de la un abonament de 6 euro la voce si 47 servicii fixe am ajuns sa plătesc aiurea 100 lei pe luna....suni, ți se spune ca ți se va da o reducere luna viitoare si tot asa....între timp.incaseaza de rup

7 Răspunsuri 7

Anca07
#StarMember

Buna @Olivetti77 

Categoric, niciun abonament sau extraoptiune nu ar trebui activata fara acordul in prealabil al titularului🤔. In lipsa acestui consimtamant, ai dreptul sa soliciti remedierea situatiei. Iti inteleg perfect frustrarea si te incurajez sa iti revizuiesti atent abonamentul si optiunile active, si daca doresti modificari/ajustari (daca conditiile contractuale sunt indeplinite), iti recomand sa discuti direct cu personalul dintr-un shop, unde cu siguranta vei gasi suport👌.

Seara faina!🌙

Bună, la shop am fost, mi se da dreptate la fel cum se întâmplă la serviciul clienți si atâta.  Am contract semnat de 47 lei pentru servicii fixe, ei facturează cca 57. Ultima solutie ca să nu mai fiu plimbat este sa ma adresez ANPC-ului. 

Vio73
#StarMember

Salutare!

Vezi că anumite servicii sunt doar pentru un anumit număr de luni gratis, după care trebuie dezactivate. Așa am și eu acum , după o reprelungire, YouTube premium gratis 3 luni. După, trebuie să le dezactivezi, că altfel vor veni pe costuri suplimentare.

Poți să le scrii din aplicația My Orange- Altele ( cele 3 puncte din dreapta jos)- Contact și feedback-Scrie-ne și apoi transfer operator.

E oarecum simplu!

Baftă!

Baftă!

Salut!

Nu am activat nimic extra. Am luat pachetul din primăvară de 47 pe doi ani, cel redus de la 94 pentru servicii fixe doar ca mi se facturează 57. 42 lei plus un 3 euro. In 24 de ani cu serviciul de voce nu am avut probleme niciodată. Am crezut ca va fi la fel si cu serviciile fixe. 

Razvan91
Junior

În aceeași situație și eu. Am făcut în luna Iulie abonamentul Supreme de 48 lei / luna, prima factura azi, 164.89 lei. Sun la serviciul clienți, îmi zice ca am abonament de 16.15 euro pe luna. Ma duc în Shop, nu înțeleg nici ei ce mi-au facturat. Au zis sa aștept sa ma sune din call center de la sesizări ca aia au toate datele, înregistrările cu ce abonament am cerut.. 

Din păcate e de lucru cu ei. Încă aștept. 

1000160704.jpg

1000160737.jpg

 Asta voiam sa încarc de fapt....