la 14-01-2023 02:55 PM - editat ultima oară la 16-01-2023 08:55 AM de DanielaH
Am încheiat un nou contract pe 9 noiembrie 2022.
In decembrie am platit 107,5 lei , iar ianuarie 2023 am plătit 239,5 lei . Ce se întâmplă?
la 14-01-2023 03:12 PM
Buna @Sic1, ar trebui în primul rând să verifici factura ca nu cumva sa fi făcut cost suplimentar. Dacă tot ai neclarități poți suna la relații cu clienții la 300 și să ceri informații suplimentare. Doar ei îți pot spune exact de unde provine diferența facturii din luna ianuarie.
la 14-01-2023 05:00 PM
Sic, bun venit in Comunitate!!!
Noi suntem clienți Orange, ca și tine, deci nu știm ce scrie in facturile tale. Compară cele două facturi și vezi care sunt diferențele, de ce a doua factură e așa de scumpă!
la 14-01-2023 07:25 PM
Salutare!
Verifică pe factură de unde ai costurile suplimentare! Mă gândesc să nu fi avut vreo reducere pe un an sau altă perioadă de timp și Netflix un an gratuit, după care să fi expirat gratuitatea să vină pe bani.
Descarci factura din My Orange și vezi acolo, la detalii factură.
Detalii despre factura detaliată ai aici:
https://www.orange.ro/help/cum-pot-obtine-factura-detaliata-16308
Sper să reușești!
Baftă!
la 14-01-2023 08:25 PM
Vio. zice ca a incheiat contractul in noiembrie 2022, deci il are doar de 2 luni...
15-01-2023 12:14 PM - editat 15-01-2023 12:14 PM
Să nu-i fi greșit factura. Trebuie văzut ce scrie în contract.
la 15-01-2023 04:36 PM
Sa nu fi scris greșit anul... Poate e 2021, nu 2022, Doar inițiatorul ne poate lămuri, dar văd că nu mai da nici un semn...
la 15-01-2023 05:00 PM
Se prea poate!
la 16-01-2023 10:33 AM
@Sic1, s-a rezolvat/ clarificat situația cu factura?
la 17-01-2023 11:41 PM
Mulțumesc tuturor pentru răspunsuri . Curând voi pleca la un magazin de specialitate sa rezolv problema. Mulțumesc pentru susținere!
la 18-01-2023 08:01 AM
Așteptăm rezolvarea cu interes, baftă!!!
la 18-01-2023 07:41 AM
Și totuși, s-au verificat cele doua facturi cu contractul? De aici ar trebui început. Nu de alta, dar în magazin va verifica sistemul Orange cu factura, nu contractul cu factura.
@Orange Romania S.A. 2024
Cod unic de înregistrare: 9010105
Numar inregistrare Registrul Comertului: J40/10178/1996
Sediul social: Clădirea Tandem, Strada Matei Millo, nr.5, Sector 1, Bucuresti
Certificatul Tip de furnizor