In cat timp apare Rata 0 (plata cash la curier) ca achitata in MyOrange ?
Opțiuni
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 31-03-2022 01:46 AM
Am luat un telefon acum cateva zile in rate (cost telefon 5000 lei, achitat 2500 la curier iar restul 2500 in rate pe 24 luni)
In contul meu Orange, Rata 0 platita la curier (2500 lei) apare inca neachitata - In cat timp se va actualiza statusul ?
Multumesc
In contul meu Orange, Rata 0 platita la curier (2500 lei) apare inca neachitata - In cat timp se va actualiza statusul ?
Multumesc
7 Răspunsuri 7

Opțiuni
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 31-03-2022 02:38 AM
Depinde de cat de repede se sincronizeaza serverul orange cu cel al curierului. Poti incerca
"transmite-ne dovada de plată scanată sau fotografiată la adresa de e-mail plati@orange.ro; te rugăm să ne scrii şi codul de abonat sau numărul de telefon", mai multe detalii aici:
https://www.orange.ro/help/cum-confirm-efectuarea-unei-plati-17

Opțiuni
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 31-03-2022 08:06 AM
Salutare!
Depinde de la caz la caz, dar de regulă, cam toate tranzacțiile se procesează în 1-2 zile. Dacă vezi că nu se întâmplă nimic, poți trimite dovada achitării ratei.
Succes!

Opțiuni
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 31-03-2022 10:47 AM
In plus nu puteai prelua telefonul de la curier fara plata rambursului
Opțiuni
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 31-03-2022 11:15 AM
Teoretic, as zice in cateva zile (lucratoare). Dar depinde de procedurile interne ale fiecarei companii. Acum nu mai depinzi doar de Orange, ci si de firma de curierat. Deci...cum au zis si colegii mai sus, depinde.
Dar recomandarea mea ar fi sa fii cu ochii pe cont, pentru orice eventualitate, si sa mai arunci o privire pe saptamana viitoare.
Client Orange

Opțiuni
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 31-03-2022 03:12 PM
Daca nu ai trimis deja scanul, poti astepta si sa ne spui si noua cat a durat cu exactitate
Opțiuni
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 31-03-2022 03:15 PM
Nu am trimis - mai astept. Eram mai mult curios decat ingrijorat. Bineinteles daca pana la final de saptamana viitoare nu apare rata ca achita, voi suna la 300
Opțiuni
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 05-04-2022 11:44 AM
@hdsi, s-a rezolvat situația cu afișarea în My Orange?
