anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

Eroare plata factura, dar banii au fost retrași din cont, însă sunt in asteptare

AndradaM
Junior
Eroare plata factura prin MyOrange
8 Răspunsuri 8

Viocat
Senior certificat
Care este mesajul de eroare? Plata s-a incercat din My Orange browser sau aplicatia de telefon?

Vio73
#StarMember & October Problem Solver
Salutare! Dacă ți-a dat eroare și factura apare că nu e plătită, dar banii ți-au fost retrași din cont, ia legătura cu operatorul ( Orange) și vezi exact cum stă treaba, iar dacă acesta confirmă că nu e plătită, și nu e nicio problemă la ei, adresează-te băncii emitente a cardului. Am pățit și eu o dată așa, când la un comerciant mi-a dat eroare și banii mi-i luase din cont. Banca mi-a pus banii la loc în următoarea zi lucrătoare. Succes!

IonelLionel
Junior
E destul de grava situația având în vedere că aplicația MyOrange este vulnerabilă in ultimul timp și nu pare sa mai prezinte garanții.

Vio73
#StarMember & October Problem Solver
Eu plătesc din 2008 prin My Orange și doar de vreo 2-3 ori am avut probleme, pe care le-am rezolvat ulterior cu telefoane.

AndradaM
Junior
Plata a fost făcută din aplicatia de pe telefon. Ideea este ca am încercat de doua ori, prima data nu a mers și am vorbit cu banca și mi-au returnat banii înapoi, am încercat încă o data crezând ca era doar o eroare de moment și îmi apare următorul mesaj “Ne pare rău, dar a intervenit o eroare. Te rugam sa încerci din nou”

Vio73
#StarMember & October Problem Solver
Atunci vorbește și la 300 și explică-le situația, pentru că poate fi și ei ceva nefuncțional.

DanielaH
Moderator
@AndradaM, a fost alocată plata? E totul în regulă?

AndradaM
Junior
Buna! Încă nu, am transmis către direcția Plăti dovada privind extrasul bancar 🙂 aștept rezolvarea problemei