anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

Factura si rate

George252
Junior

Salut,am și eu o nelămurire,astăzi mi a venit factura,dar rata la telefon nu mi a apărut,iar eu am plătit suma facturii,dar și suma pe care o am la rata în plus,dar nu mi s a actualizat,poate dura câteva zile pana își revine?

Mulțumesc de ajutor 

4 Răspunsuri 4

FLo1
#StarMember

@George252: Mai bine contactezi Serviciul clienți pentru corectarea situației. Altfel e posibil ca suma să rămână alocată abonamentului, iar rata să rămână neachitată.

Vio73
#StarMember & October Problem Solver

Salutare!

Da, se întâmplă să primești doar factura fără rată în primă fază, ca și notificare din My Orange, dar prin sms (dacă ai activată această funcție), vei primi toată suma.

Este foarte bine că ai introdus și rata, pentru a nu fi probleme.Și eu fac la fel, adică plătesc întotdeauna în avans, pentru a nu fi probleme. În My Orange (varinata web), la secțiunea ,,facturi și consum", le poți vedea și separat, atât factura, cât și ratele.

Baftă!

DanielaH
Moderator

@George252, ai luat legatura cu colegii noștri? S-a rezolvat situația?

Pololică
#StarMember

Salutare!

Cum se vede in My Orange defalcarea (plata in avans la servicii [abonament] si "dator" la rata)? Mi s-a intamplat si mie sa platesc factura (cu rata) in ziua emiterii si, desi in MyOrange nu aprea suma integrala (doar abonamentele), dupa cateva zile imi araprea 0,00 cu rosu (avans ca servicii, dator ca rata, fix suma ratei). Daca ai vorbit cu cei de la Relatii Clienti, urmareste zilele viitoare cum arata.

Totusi, daca rata nu este mare, recomand sa o platesti si urmatoarea factura vei avea de plata (la abonament) mai putin cu suma respectiva.