la 20-09-2023 10:20 PM
la 21-09-2023 06:03 AM
@George252: Mai bine contactezi Serviciul clienți pentru corectarea situației. Altfel e posibil ca suma să rămână alocată abonamentului, iar rata să rămână neachitată.
21-09-2023 06:06 AM - editat 21-09-2023 06:10 AM
Salutare!
Da, se întâmplă să primești doar factura fără rată în primă fază, ca și notificare din My Orange, dar prin sms (dacă ai activată această funcție), vei primi toată suma.
Este foarte bine că ai introdus și rata, pentru a nu fi probleme.Și eu fac la fel, adică plătesc întotdeauna în avans, pentru a nu fi probleme. În My Orange (varinata web), la secțiunea ,,facturi și consum", le poți vedea și separat, atât factura, cât și ratele.
Baftă!
la 22-09-2023 08:56 AM
@George252, ai luat legatura cu colegii noștri? S-a rezolvat situația?
la 22-09-2023 05:03 PM
Salutare!
Cum se vede in My Orange defalcarea (plata in avans la servicii [abonament] si "dator" la rata)? Mi s-a intamplat si mie sa platesc factura (cu rata) in ziua emiterii si, desi in MyOrange nu aprea suma integrala (doar abonamentele), dupa cateva zile imi araprea 0,00 cu rosu (avans ca servicii, dator ca rata, fix suma ratei). Daca ai vorbit cu cei de la Relatii Clienti, urmareste zilele viitoare cum arata.
Totusi, daca rata nu este mare, recomand sa o platesti si urmatoarea factura vei avea de plata (la abonament) mai putin cu suma respectiva.
@Orange Romania S.A. 2024
Cod unic de înregistrare: 9010105
Numar inregistrare Registrul Comertului: J40/10178/1996
Sediul social: Clădirea Tandem, Strada Matei Millo, nr.5, Sector 1, Bucuresti
Certificatul Tip de furnizor