la 11-12-2024 10:52 AM - editat ultima oară la 11-12-2024 11:10 AM de DanielaH
Buna ziua, ma puteti ajuta putin, sunt cam nedumerita, voua vi s-a intamplat sa platiti factura din aplicatia my orange si sa nu "se plateasca de fapt " dar banii au fost luati din cont.
Dar in aplicatie spune ca nu s-a platit.
la 11-12-2024 11:15 AM
Salutare!
Niciodata (am platit ani de zile doar prin aplicatie)! Cand ai platit? Ai platit pentru factura ta sau pentru altcineva crezand ca pentru tine?
la 11-12-2024 11:22 AM
Personal nu am pățit așa ceva, plata sa a actualizat în my Orange în câteva minute.
Ai primit un mail de confirmare a platii?
Au mai fost unele discuții în comunitate
https://comunitate.orange.ro/t5/factura/am-pl%C4%83tit-factura-dar-apare-ca-neachitat
Daca plata nu se actualizează în contul my Orange ar trebui să contactezi serviciul clienți.
la 11-12-2024 02:42 PM
Salutare!
Am pățit să îmi apară cam la 24 de ore că a fost plătită. Este posibil să nu se fi actualizat . Depinde acum dacă ai primit email de confirmare a plății! Dacă nu ai primit, te sfătuiesc să-i contactezi și să verifici ce s-a întâmplat.
O poți face prin Chat Djingo sau din secțiunea Contact .
Baftă multă!
@Orange Romania S.A. 2024
Cod unic de înregistrare: 9010105
Numar inregistrare Registrul Comertului: J40/10178/1996
Sediul social: Clădirea Tandem, Strada Matei Millo, nr.5, Sector 1, Bucuresti
Certificatul Tip de furnizor