anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

Factura platita anticipat

MiraArsene
Începător

Buna ziua!

Am facut schimbare de titular deoarece sotul este decedat. Am primit factura pe doua luni, octombrie si noiembrie. Nu inteleg de ce a venit factura pe noiembrie anticipat? 

Multumesc!

1 Soluţie acceptată‚

Vio73
#StarMember & November Problem Solver

Salutare!

Ai plătit aproape două luni, de la semnarea contractului nou și până în noiembrie. Așa se procedează prima  dată la clienții noi. Ulterior vei plăti pentru perioada 6.11-5.12 și așa mai departe. Facturile se plătesc cu o lună în avans, toate. Plătești la sfârșitul lunii de facturare eventualele extracosturi, dacă există. Și cartela prepay o încarci și apoi ai serviciul disponibil apoi.  Uite, și la mine este tot așa, doar că sunt vechi și nu m-au pus să plătesc aproape 2 luni, ci doar o lună (vezi în atașament). La instalarea serviciilor, tot așa am făcut și eu, adică o lună plus prorata. Atașez și factura mea, ca să vezi că este tot până în noiembrie.

Mai ai aici ceva asemănător:

https://comunitate.orange.ro/t5/factur%C4%83/nel%C4%83murire-la-factura/m-p/29015

Sper că ai înțeles cum stă treaba!

Baftă!

Vizualizare soluţie în postul original

4 Răspunsuri 4

Pololică
#StarMember

Nu cumva e perioada facturata pana în noiembrie? 

Chiar e pana pe 30 noiembrie? 

Am atasat datele din factura. Va multumesc daca ma faceti sa inteleg exact, nu mi s-a mai intamplat pana acum si de aceea.

Vio73
#StarMember & November Problem Solver

Salutare!

Ai plătit aproape două luni, de la semnarea contractului nou și până în noiembrie. Așa se procedează prima  dată la clienții noi. Ulterior vei plăti pentru perioada 6.11-5.12 și așa mai departe. Facturile se plătesc cu o lună în avans, toate. Plătești la sfârșitul lunii de facturare eventualele extracosturi, dacă există. Și cartela prepay o încarci și apoi ai serviciul disponibil apoi.  Uite, și la mine este tot așa, doar că sunt vechi și nu m-au pus să plătesc aproape 2 luni, ci doar o lună (vezi în atașament). La instalarea serviciilor, tot așa am făcut și eu, adică o lună plus prorata. Atașez și factura mea, ca să vezi că este tot până în noiembrie.

Mai ai aici ceva asemănător:

https://comunitate.orange.ro/t5/factur%C4%83/nel%C4%83murire-la-factura/m-p/29015

Sper că ai înțeles cum stă treaba!

Baftă!

@MiraArsene: Orice abonament este plărit în avans. La tine fiind client nou s-a adăugat și prorata. E ceva normal și procedural.