la 13-10-2023 03:55 PM - editat ultima oară la 13-10-2023 04:04 PM de DanielaH
Salut, de vreo 2 săptămâni cei de la Orange îmi dau mesaj ca am de plătit o factura de 11.2 lei, dar în aplicație nu îmi apare nicio factura, ce trebuie sa fac?
la 13-10-2023 04:52 PM
Salutare!
Să adaugi in aplicație serviciul respectiv. Dacă ești client Orange Romania, ai detalii aici:
https://www.orange.ro/help/orange-expert/aplicatia-my-orange/abonamente/cum-adaug-un-numar-de-telefo...
Dacă ești client Orange Romania Comunications, vezi aici:
https://www.orange.ro/help/cum-imi-adaug-serviciile-orange-romania-communications-in-aplicatia-my-or...
Baftă!
la 16-10-2023 10:22 AM
@Leo2, ai reușit să adaugi serviciile în aplicație? S-a rezolvat situația?
@Orange Romania S.A. 2024
Cod unic de înregistrare: 9010105
Numar inregistrare Registrul Comertului: J40/10178/1996
Sediul social: Clădirea Tandem, Strada Matei Millo, nr.5, Sector 1, Bucuresti
Certificatul Tip de furnizor