anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

Am platit din greseala de 2 ori factura

Adelutza
Începător

Buna,

Am platit din greseala azi de 2 ori factura. intrebarea mea e urmatoarea. se mai pot recupera banutii? si daca da cum?

Multumesc!!!!

 

1 Soluţie acceptată‚

arsradu
#StarMember

Salut,

Poti sa iei legatura cu un consultant folosind una dintre metodele de contact de aici.

Cu toate astea, mai simplu, si mai eficient, ar fi sa-ti lasi banutii acolo si se vor scadea oricum la factura viitoare.

Client Orange

Vizualizare soluţie în postul original

2 Răspunsuri 2

arsradu
#StarMember

Salut,

Poti sa iei legatura cu un consultant folosind una dintre metodele de contact de aici.

Cu toate astea, mai simplu, si mai eficient, ar fi sa-ti lasi banutii acolo si se vor scadea oricum la factura viitoare.

Client Orange

Vio73
#StarMember & October Problem Solver

Bună, Adelutza!

Eu, în fiecare dată las bani pe cont în plus. Deci nu văd nicio problemă dacă o faci și tu și îi lași pentru luna viitoare.

Dacă totuși nu dorești acest lucru, trebuie să știi că durează ceva până îți primești banii în cont.

Poți face sesizare scrisă de aici, dacă ești client Orange Romania (mai jos, unde scrie Trimite-ne un mesaj): 

https://www.orange.ro/contact/ 

Sau de aici, dacă ești client Orange Romania Communications:

https://orangeromaniacommunications.custhelp.com/app/ask 

De asemenea, îi poți contacta din aplicația My Orange, cele 3 puncte din dreapta  jos (Altele), apoi Contact și feedback- Scrie-ne - Transfer operator.

Alegerea este la tine!

Baftă!