la 17-10-2023 09:59 PM - editat ultima oară la 18-10-2023 08:54 AM de DanielaH
Buna,
Am platit din greseala azi de 2 ori factura. intrebarea mea e urmatoarea. se mai pot recupera banutii? si daca da cum?
Multumesc!!!!
la 17-10-2023 10:06 PM
Salut,
Poti sa iei legatura cu un consultant folosind una dintre metodele de contact de aici.
Cu toate astea, mai simplu, si mai eficient, ar fi sa-ti lasi banutii acolo si se vor scadea oricum la factura viitoare.
la 17-10-2023 10:06 PM
Salut,
Poti sa iei legatura cu un consultant folosind una dintre metodele de contact de aici.
Cu toate astea, mai simplu, si mai eficient, ar fi sa-ti lasi banutii acolo si se vor scadea oricum la factura viitoare.
la 18-10-2023 06:19 AM
Bună, Adelutza!
Eu, în fiecare dată las bani pe cont în plus. Deci nu văd nicio problemă dacă o faci și tu și îi lași pentru luna viitoare.
Dacă totuși nu dorești acest lucru, trebuie să știi că durează ceva până îți primești banii în cont.
Poți face sesizare scrisă de aici, dacă ești client Orange Romania (mai jos, unde scrie Trimite-ne un mesaj):
https://www.orange.ro/contact/
Sau de aici, dacă ești client Orange Romania Communications:
https://orangeromaniacommunications.custhelp.com/app/ask
De asemenea, îi poți contacta din aplicația My Orange, cele 3 puncte din dreapta jos (Altele), apoi Contact și feedback- Scrie-ne - Transfer operator.
Alegerea este la tine!
Baftă!
@Orange Romania S.A. 2024
Cod unic de înregistrare: 9010105
Numar inregistrare Registrul Comertului: J40/10178/1996
Sediul social: Clădirea Tandem, Strada Matei Millo, nr.5, Sector 1, Bucuresti
Certificatul Tip de furnizor