anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

Echipament returnat facturat

Cretz
Începător

Am reziliat un contract Smartwifi cu dumneavoastră în luna August . Am returnat echipamentul pe 27.09.2022 . Astăzi când am plătit factura am realizat că pe aceasta se afla suna de 52 de ron , contravaloarea echipamentului , ceea ce arată ca și nereturnat. 

Întrebarea mea este daca mi se vor innapoia acei 52 de ron, deoarece am returnat echipamentul.

 

3 Răspunsuri 3

Vio73
#StarMember & October Problem Solver

Salutare!

Nu ai un proces verbal sau altă dovadă că l-ai predat?

Dacă ai așa ceva, pune o poză pe Chat Djingo sau la adresa de email sesizari@orange.com ( dacă ai fost la Orange Romania Communications) și roagă-i să facă ceva in sensul celor spuse de tine. Mă gândesc să nu se fi făcut ceva încurcături în momentul predării. Sigur, mai există și posibilitatea că tu l-ai predat cam târziu și ei ți-au emis deja factura cu costul la echipamente,  dar tot ei te pot ajuta, dacă le arăți dovada returnării echipamentului respectiv. Succes! 

DanielaH
Moderator

@Cretz, ai luat legătura cu colegii noștri? S-a rezolvat situația?

Am trimis un email la sesizări .încă aștept răspunsul