la 28-09-2022 08:05 PM - editat ultima oară la 29-09-2022 09:17 AM de DanielaH
Am reziliat un contract Smartwifi cu dumneavoastră în luna August . Am returnat echipamentul pe 27.09.2022 . Astăzi când am plătit factura am realizat că pe aceasta se afla suna de 52 de ron , contravaloarea echipamentului , ceea ce arată ca și nereturnat.
Întrebarea mea este daca mi se vor innapoia acei 52 de ron, deoarece am returnat echipamentul.
28-09-2022 08:11 PM - editat 28-09-2022 08:34 PM
Salutare!
Nu ai un proces verbal sau altă dovadă că l-ai predat?
Dacă ai așa ceva, pune o poză pe Chat Djingo sau la adresa de email sesizari@orange.com ( dacă ai fost la Orange Romania Communications) și roagă-i să facă ceva in sensul celor spuse de tine. Mă gândesc să nu se fi făcut ceva încurcături în momentul predării. Sigur, mai există și posibilitatea că tu l-ai predat cam târziu și ei ți-au emis deja factura cu costul la echipamente, dar tot ei te pot ajuta, dacă le arăți dovada returnării echipamentului respectiv. Succes!
la 30-09-2022 10:49 AM
@Cretz, ai luat legătura cu colegii noștri? S-a rezolvat situația?
la 30-09-2022 10:52 AM
Am trimis un email la sesizări .încă aștept răspunsul
@Orange Romania S.A. 2024
Cod unic de înregistrare: 9010105
Numar inregistrare Registrul Comertului: J40/10178/1996
Sediul social: Clădirea Tandem, Strada Matei Millo, nr.5, Sector 1, Bucuresti
Certificatul Tip de furnizor