la 02-09-2024 03:21 PM - editat ultima oară la 02-09-2024 03:33 PM de DanielaH
Buna ziua tuturor, după câte facturi neachitate se închide numărul?
la 02-09-2024 05:08 PM
Salut, @Rayo8!
O factură emisă are 14 zile de scadență. Dacă nu se efectuează plata în maximum 30 de zile de la data emiterii, numărul este suspendat. Se vor putea primi apeluri și SMS-uri, fără a se putea utiliza resursele din abonament. La acumularea unui numar de 90 de zile de neplată contul va fi închis definitiv.
02-09-2024 03:30 PM - editat 02-09-2024 03:35 PM
Salutare!
După prima factură, la câteva zile , ți se suspendă pentru neplată! Dar ulterior, te contactează recuperatorii. La mine, la serviciu, nu s-a plătit o factură la serviciile fixe și imediat, la vreo 15 zile, ne-au și scris cei de la o firmă de recuperări.
Așa că, mare grijă cu chestii din acestea!
Ai mai multe detalii despre suspendarea serviciului aici.
Baftă!
la 02-09-2024 04:29 PM
Salutare!
Din aducerile aminte, la 2 facturi neachitate contractul se inchide. In prima faza, se blocheaza consumul (se suspenda numarul, dar mai poti primi apeluri) la cateva zile dupa scadenta facturii. Nu este o data anume, dar, in general, in prima saptamana de dupa scadenta.
la 02-09-2024 04:56 PM
Apoi te suna cei de la krug
la 02-09-2024 04:57 PM
E foarte posibil!
la 02-09-2024 05:08 PM
Salut, @Rayo8!
O factură emisă are 14 zile de scadență. Dacă nu se efectuează plata în maximum 30 de zile de la data emiterii, numărul este suspendat. Se vor putea primi apeluri și SMS-uri, fără a se putea utiliza resursele din abonament. La acumularea unui numar de 90 de zile de neplată contul va fi închis definitiv.
@Orange Romania S.A. 2024
Cod unic de înregistrare: 9010105
Numar inregistrare Registrul Comertului: J40/10178/1996
Sediul social: Clădirea Tandem, Strada Matei Millo, nr.5, Sector 1, Bucuresti
Certificatul Tip de furnizor