la 24-03-2023 12:22 PM - editat ultima oară la 24-03-2023 12:25 PM de DanielaH
Bună ziua, am o întrebare referitoare la factura care de 2 luni vine suma dubla, ce as putea face...
la 24-03-2023 12:26 PM
Buna Nicoleta,
Verifica factura. Acolo ar trebui sa ai detaliat ce anume se plateste, daca ai sau nu cost suplimentar, daca ai promotii care au expirat, si tot asa.
Eventual, compara cu o factura mai veche care nu avea modificarile astea.
la 24-03-2023 04:37 PM
Salutare!
Verifică detaliile la factură și poți vedea acolo ce se întâmplă. De exemplu, poți avea ( dacă este abonament de tv și net) opțiuni cum ar fi Norton antivirus sau Orange sport, care au fost gratuite doar două luni și apoi sunt pe bani ( dacă nu ceri închiderea lor) sau alte variante asemănătoare. Dar repet, dacă te uiți pe detalii factură, le poți vizualiza.
Ai detalii despre cum poți vizualiza factura detaliată aici:
https://www.orange.ro/help/cum-pot-obtine-factura-detaliata-16308
Baftă!
la 27-03-2023 11:49 AM
@NicoletaM, te-ai uitat pe factură? S-a clarificat situația? Te așteptăm să revii cu detalii. Mulțumim.
@Orange Romania S.A. 2024
Cod unic de înregistrare: 9010105
Numar inregistrare Registrul Comertului: J40/10178/1996
Sediul social: Clădirea Tandem, Strada Matei Millo, nr.5, Sector 1, Bucuresti
Certificatul Tip de furnizor