O intrebare buna. :)) Daca tu primesti jumatate din serviciile promise, sau beneficiezi de ele functionale doar o parte din luna, de ce nu platesti si tu jumatate de factura, nu?
Asa ar fi corect. Dar din pacate, nu asa functioneaza lucrurile. Operatorul are si el niste facturi si niste angajati de platit. Sunt niste calcule care se fac, pornind de la premiza ca tu iti platesti abonamentul, integral, si la timp.
Tot ce poti sa faci este o sesizare si o cerere de recalculare a facturii, avand in vedere perioada de nefunctionare a serviciilor. Dar asta se poate face doar retroactiv, dupa ce se incheie perioada de nefunctionare.
Asta daca esti abonat. Daca esti prepaid, poti doar sa te rogi pentru vremuri mai bune. Pentru ca importanta pe care o acorda operatorii utilizatorilor de prepaid e mult sub a celor abonati. Si daca ti se pare ca nu se face mare lucru pentru abonati, poti sa-ti inchipui cam cum stau lucrurile pentru prepaid.
Din pacate, mai mult de atat, nu prea ai ce sa faci. Decat, cum zicea si Flo, sa faci tranzitia la un alt operator.
Client Orange