la 13-03-2025 08:59 PM - editat ultima oară la 14-03-2025 07:33 AM de DanielaH
De ce s-a ridicat factura de la 60 acum e 71? Vreau o explicație Orange dacă se poate vă rog
13-03-2025 09:46 PM - editat 13-03-2025 09:52 PM
Salutare!
Este cumva prima factură? Dacă este prima, atunci vine o lună și încă vreo câteva zile, adică o lună plus prorata.
Ai în link unele posibile cauze pentru care vine factura mai mare.
Trebuie urmărit dacă este vreuna care ți se potrivește.
Vezi în același timp și ce ai pe factura detaliată, despre care poți afla cum s-o obții aici .
Baftă!
la 13-03-2025 11:57 PM
Salut @Io0803180173,
Găsești toate detalii pe factura. Este ceva ce nu înțelegi de pe factura?
14-03-2025 08:04 AM - editat 14-03-2025 08:12 AM
Salut,
Poți compara ultimile 2 facturi pentru a vedea exact ce sa întâmplat.
Noi suntem clienți Orange și nu avem acces la factura ta.
Daca nu reușești să înțelegi costurile facturate, poți contacta Orange prin metodele uzuale (formularul de contact/telefonic/chat).
https://www.orange.ro/contact/
Poți accesa ultimile facturi accesând contul my Orange.
la 14-03-2025 09:34 AM
Salut @Io0803180173
Trebuie sa te uiti pe factura detaliata anterioara acesteia si vazut ce servici iti apar.
Verifica daca nu cumva ti-a expirat contractul de prelungire pe 2 ani si ai avut ceva serviciu redus sau gratuit si mai verifica daca nu cumva ai ceva cost suplimentar pe ceva.
@Orange Romania S.A. 2025
Cod unic de înregistrare: 9010105
Numar inregistrare Registrul Comertului: J40/10178/1996
Sediul social: Clădirea Tandem, Strada Matei Millo, nr.5, Sector 1, Bucuresti
Certificatul Tip de furnizor