anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

De ce platesc asa mult

Marius12
Junior
 
17 Răspunsuri 17

arsradu
#StarMember

Salut Marius,

Asa de mult…comparativ cu lunile trecute? Ai cost suplimentar?

Oricum, banuiesc ca te referi la modificarile recente ale costurilor abonamentelor. Lucru raportat de nenumarate ori aici in Comunitate.

S-au marit abonamentele cu 1 euro/serviciu. Modificarile au fost anuntate pe factura, pe lunile de dinainte maririi. Poti lua o factura de pe luna Noiembrie de exemplu. Ar trebui sa fie undeva pe a doua pagina.

Deci, banuiesc ca de acolo e.

Solutii?

Apel la 300/0374 300 300, luat legatura cu un consultant si discutat potentialele variante. Daca vrei, aici aici toate mijloacele de contact in scris, atat pentru Orange Romania, cat si pentru Orange Romania Communications.

Daca nu, portare (atat si acolo unde se poate).

Mai mult de atat, din pacate nu ai ce face.

Client Orange

FLo1
#StarMember

@Marius12: Bun venit în Comunitate. Poți să ne oferi detalii suplimentare pentru a te putea ajuta? De câte luni ai constatat că plătești mai mult? Cu cât plătești în plus comparativ cu o valoare obișnuită a facturii? Ce tipuri de servicii ai pe abonament de la Orange?

Cum a menționat @arsradu, din noiembrie a fost modificată atât valoarea abonamentelor cu 1€ în plus, cât și cursul valutar (curs ING în loc de BNR). Te așteptăm cu detalii.

De cel Putin din Iulie

Am prieteni care platesc doar 42 Lei pe Luna pt acelasi programe

Vio73
#StarMember & November Problem Solver

Salutare!

Așa cum ți-am spus și în celălalt post, ai o grămadă de extraopțiuni: HBO, HBO max, Midnight, Orange Sport și ce o mai fi pe acolo. Astea toate înseamnă bani în plus. Unele dintre ele probabil le-ai avut incluse gratuit o vreme, dar dacă nu le-ai dezactivat, ți-au venit în continuare pe bani.

Nu mai spun că, probabil ai avut și vreo majorare de factură.

Poți suna la 300 sau 0374300300 și apoi formezi 1-1-1-0 și ceri dezactivarea lor.

Baftă!

Exista si posibilitatea sa fi avut reducere la unele servicii pe o perioada limitata de timp (de exemplu in primul an). Dupa expirarea acelui interval de timp, s-a trecut la tarifarea standard.

Verifica factura. Acolo ar trebui sa ai un cost detaliat pe fiecare tip de serviciu.

Poti de asemenea, sa ceri o renegociere a ofertei curente. Vei fi contactat, si poti discuta cu un operator despre dorintele tale.

Pentru asta, trebuie sa suni la 300/0374 300 300 si sa ceri sa fii contactat pentru ofertare.

Client Orange

Screenshot_2022-12-28-20-18-42-27_e2d5b3f32b79de1d45acd1fad96fbb0f.jpg

Marius, din cate deduc din factura, pare ca ai  un abonament pt tv cu niste extraoptiuni (HBO, Midnight, Suporter), dar si pachetul Orange TV Connect cu acces la un continut video cu  acces la niste posturi tv, filme,  audiobooks. De acolo, suma aceea totala de 93 de lei.

Salut @Marius12

Ai cumva serviciul Televiziune la 2 adrese, pentru ca exista 2 pachete de televiziune pe factura ta de acolo si pretul dublu pentru TV?

Marius12
Junior

93 Lei pe Luna doar pt TV.

Azi am platit 190 lei

Vio73
#StarMember & November Problem Solver

Salutare!

Fii mai explicit, despre ce este vorba? Ce fel de tv? Poate nu ai închis Netflix și ți-a venit și acesta pe aceeași factură, etc.

Vezi la detalii factură despre ce este vorba. Te așteptăm cu mai multe amănunte.

Nu am Netflix.

E vorba doar de canale TV nimic altceva .

Screenshot_2022-12-28-20-18-42-27_e2d5b3f32b79de1d45acd1fad96fbb0f.jpg

@Marius12: Dacă nu-ți convin noile condiții, puteai rezilia /porta serviciile. Poate nu este încă prea târziu. Succes

Sa înteleg ca pretul e corect deci nu e mult.

Tu Cat platesti?