anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

De ce platesc 54 de lei un abonament de de 29 lei?

Barbu1
Începător

Bună. De ce plătesc factura 54 de lei având în vedere ca abonamentul era de 29 de lei pe luna? Mulțumesc

9 Răspunsuri 9

Pololică
#StarMember

Buna! Fara mai multe detalii, singurul raspuns va fi: pentru ca atat este de plata in factura.

Acum sa scoatem cu clestele informatiile:

  • in detalierea facturii, ce scrie?
  • abonamentul este nou? care este data semnarii contractului si care este data de facturare?

Stiu, sunt rau, dar daca nu avem detalii, ajutorul nu o sa vina (si este o rugaminte pentru toti care posteaza probleme: fara detaliere nu putem veni cu rezolvari sau informatii privind problema si de unde se trage).

Barbu1
Începător

Da dar din anul 2021 august pana în iulie 2022 am plătit lunar 29 de lei și acum din septembrie 54 de lei pe luna lu august am plătit și 84 de lei și nu înțeleg motivul

delfinas
#StarMember

Cum a scris și Pololică, dacă nu dai prea multe detalii, nici răspunsul nu poate fi unul exact, ci unul bazat pe bănuieli.

Într-adevăr, factura îți detaliază costul său, acolo ți se explică ce și cât costă.

Probabil că e prima factură primită pt aceste servicii și ar putea cuprinde de fapt 2 facturi, prorata , adică cea pt perioada de la intrarea în vigoare a contractului până la prima dată de facturare, dar și cea pentru luna viitoare, că așa se plătește abonamentul, cu o lună în avans.

 

FLo1
#StarMember

@Barbu1 : Bun venit în Comunitate. Pentru că nu se cunosc detalii despre factura ta, 1. poți analiza să vezi dacă valoarea abonamentului nu s-a schimbat. Dacă DA... atunci de când și în ce context. 2. Ai avut servicii suplimentare precum: încărcări de prepay sau plăți de parcări, apeluri/SMS la numere scurte.. etc.; 3. Abonări la diverse aplicații / cumpărături din Magazin Play.... 

Deci revino cu detalii despre ce scrie în factură și ce ar fi trebuit să scrie. Poți compara și cu  facturile anterioare pe care le știai ca fiind OK.

arsradu
#StarMember

Avand in vedere intervalul mentionat, tind sa cred ca ai beneficiat de o reducere la unele servicii (sau toate) in primul an de abonament. Intrucat anul a trecut, nu mai beneficiezi de acea reducere si platesti abonamentul la pret intreg.

Client Orange

Pololică
#StarMember

Bun, avem un inceput. Ai avut o reducere de 12 lunui (prea se pupa perioada august 2021 - iulie 2022). Ce scrie in facturile din iulie 2022, august 2022 si septembrie 2022?

Ca sa intelegi unde vreau sa bat:

  • verifica pretul lunar al abonamentelor (cate ai, unul ,doua, etc)
  • verifica reducerile primite (reducere la Optiuni (HBO Max?), reducerile la abonamente (40-50%))
  • verifica in contractul din 2021 ce primesti si pe ce perioada

delfinas
#StarMember

Cum îți scriu și ceilalți, înseamnă că ai avut un an cu un preț promoțional, acum s a terminat și acum plătești prețul întreg.

Cel mai bine vezi cum sta treabă uitându-te in contract și în detaliile facturii.

DanielaH
Moderator

@Barbu1 bine ai venit în Comunitate!

Te așteptăm în continuare să revii cu mai multe detalii.

Vio73
#StarMember & October Problem Solver

Salutare!

Dacă ai servicii fixe, este posibil să fi avut într-un an (12 luni) un preț, iar apoi, altul. Eventual, dacă ai avut și HBO inclus gratis și nu l-ai dezactivat, îți vine și ăla pe bani. Sau ai avut un preț, la care se adaugă pachetul HBO pe bani acum. Numai dacă ne spui despre ce fel de servicii ai, ne putem da seama!

Baftă!