la 06-10-2022 12:07 PM - editat ultima oară la 06-10-2022 12:13 PM de DanielaH
Bună. De ce plătesc factura 54 de lei având în vedere ca abonamentul era de 29 de lei pe luna? Mulțumesc
la 06-10-2022 12:25 PM
Buna! Fara mai multe detalii, singurul raspuns va fi: pentru ca atat este de plata in factura.
Acum sa scoatem cu clestele informatiile:
Stiu, sunt rau, dar daca nu avem detalii, ajutorul nu o sa vina (si este o rugaminte pentru toti care posteaza probleme: fara detaliere nu putem veni cu rezolvari sau informatii privind problema si de unde se trage).
la 06-10-2022 01:03 PM
Da dar din anul 2021 august pana în iulie 2022 am plătit lunar 29 de lei și acum din septembrie 54 de lei pe luna lu august am plătit și 84 de lei și nu înțeleg motivul
06-10-2022 01:18 PM - editat 06-10-2022 01:19 PM
Cum a scris și Pololică, dacă nu dai prea multe detalii, nici răspunsul nu poate fi unul exact, ci unul bazat pe bănuieli.
Într-adevăr, factura îți detaliază costul său, acolo ți se explică ce și cât costă.
Probabil că e prima factură primită pt aceste servicii și ar putea cuprinde de fapt 2 facturi, prorata , adică cea pt perioada de la intrarea în vigoare a contractului până la prima dată de facturare, dar și cea pentru luna viitoare, că așa se plătește abonamentul, cu o lună în avans.
la 06-10-2022 01:25 PM
@Barbu1 : Bun venit în Comunitate. Pentru că nu se cunosc detalii despre factura ta, 1. poți analiza să vezi dacă valoarea abonamentului nu s-a schimbat. Dacă DA... atunci de când și în ce context. 2. Ai avut servicii suplimentare precum: încărcări de prepay sau plăți de parcări, apeluri/SMS la numere scurte.. etc.; 3. Abonări la diverse aplicații / cumpărături din Magazin Play....
Deci revino cu detalii despre ce scrie în factură și ce ar fi trebuit să scrie. Poți compara și cu facturile anterioare pe care le știai ca fiind OK.
06-10-2022 01:41 PM - editat 06-10-2022 01:42 PM
Avand in vedere intervalul mentionat, tind sa cred ca ai beneficiat de o reducere la unele servicii (sau toate) in primul an de abonament. Intrucat anul a trecut, nu mai beneficiezi de acea reducere si platesti abonamentul la pret intreg.
la 06-10-2022 01:48 PM
Bun, avem un inceput. Ai avut o reducere de 12 lunui (prea se pupa perioada august 2021 - iulie 2022). Ce scrie in facturile din iulie 2022, august 2022 si septembrie 2022?
Ca sa intelegi unde vreau sa bat:
la 06-10-2022 01:54 PM
Cum îți scriu și ceilalți, înseamnă că ai avut un an cu un preț promoțional, acum s a terminat și acum plătești prețul întreg.
Cel mai bine vezi cum sta treabă uitându-te in contract și în detaliile facturii.
la 06-10-2022 02:36 PM
@Barbu1 bine ai venit în Comunitate!
Te așteptăm în continuare să revii cu mai multe detalii.
la 06-10-2022 02:51 PM
Salutare!
Dacă ai servicii fixe, este posibil să fi avut într-un an (12 luni) un preț, iar apoi, altul. Eventual, dacă ai avut și HBO inclus gratis și nu l-ai dezactivat, îți vine și ăla pe bani. Sau ai avut un preț, la care se adaugă pachetul HBO pe bani acum. Numai dacă ne spui despre ce fel de servicii ai, ne putem da seama!
Baftă!
@Orange Romania S.A. 2024
Cod unic de înregistrare: 9010105
Numar inregistrare Registrul Comertului: J40/10178/1996
Sediul social: Clădirea Tandem, Strada Matei Millo, nr.5, Sector 1, Bucuresti
Certificatul Tip de furnizor