anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

De ce plătesc mai mult mai mult la factura în al doilea an de abonament

silvia_Riebensa
Începător
După un an de când mi am făcut acest abonament (family orange cu 3 numere de telefon) și, după ce am schimbat nr de telefon al fiicei mele și mi am instalat aplicația asta de plata orange, mi s a dublat și chiar triplat factura Nu înțeleg ce am făcut greșit in al doilea an de abonament…
3 Răspunsuri 3

teacher_
#StarMember
Salut! Poate ai avut ceva beneficii care s-au terminat după primul an și pentru care acum trebuie sa plătești. Doar un consultant Orange îți poate spune asta. Fa o sesizare la serviciul.clienti@orange.ro, explica-le situația, lasa-le un număr de contact și te vor suna ei.

DanielaH
Moderator
@silvia.Riebensahm, bine ai venit în Comunitate! Dă-ne ceva mai multe detalii, te rog, ca să te putem ajuta cu răspunsuri. La ce aplicație de plată te referi? Ai schimbat numărul de telefon al fiicei sau tipul de abonament? Au mai fost alte modificări pe cont? Și, cum spunea și teacher_, ai beneficiat de vreo reducere pentru primul an de contract? Te așteptăm să revii cu mai multe informații.

Vio73
#StarMember & November Problem Solver
Bună Silvia, Cel mai bine este să vizualizezi contractul și acolo vezi toate detaliile. Dacă nu te descurci și nu ai contractul fizic, ai detalii mai jos despre cum poți vizualiza detaliile direct din My Orange: https://comunitate.orange.ro/questions/2139800-vedea-istoricul-contractelor-orange Dacă tot ai nelămuriri, atunci e clar că trebuie contactat Serviciul clienți. Succes!