anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

de ce nu pot sa platesc factura in BT pay

andreea2105
Începător

am incercat sa platesc factura abonamentului de nenunarate ori dar cand ajung la pasul in care trebuie sa continui din BT pay nu mai pot face nimic. cum pot rezolva?

23 Răspunsuri 23

FLo1
#StarMember

@andreea2105: Bun venit în Comunitate. Din ce aplicație sau platformă faci plata? Și ce eroare îți apare? Ar fi util un screen-shot pentru clarificare. Te așteptăm cu detalii. Problema se manifestă și la alte plăți online sau doar cu Orange?

Vio73
#StarMember & September Problem Solver

Bună!

Poate e vreo problemă la ei, adică la aplicația băncii.

Poți in schimb să încerci direct din My Orange, cu cardul și primești și puncte, dacă ai servicii Orange Romania.

Ai detalii aici:

https://www.orange.ro/help/cum-pot-s-pltesc-factura-orange-online-12

Baftă!

Pololică
#StarMember

Salut!

Poti expune ce anume nu face BTPay? In mod normal, daca platesti prin MyOrange cu un cart BT, aplicatia BTPay ar trebui sa-ti furnizeze o notificare pentru validarea platii.

Banuiesc ca se refera la platile la furnizori, functie a aplicatiei BT Pay. Screenshot mai jos.

 

arsradu_0-1677925629974.png

 

Oricum, avem nevoie de ceva mai multe detalii:

  1. doar de confirmare, se face plata din BT Pay, cu functia Plati Facturi sau din My Orange cu plata folosind un card BT?
  2. daca este prima varianta, recomand incercarea din My Orange (folosind cardul BT daca asta se doreste). 
    Daca asa functioneaza > trebuie contactat BT, pentru ca inseamna ca problema e pe partea lor. Daca nu, ar ajuta foarte mult un screenshot cu pagina in care se impotmoleste, plus ceva mai multe detalii ca sa intelegem mai exact ce anume nu merge.

@andreea2105 te asteptam cu mai multe detalii. 🙂

Client Orange

teacher_
#StarMember

Salut @andreea2105 

Încearcă să faci un update la BT Pay. Săptămâna trecută a primit un update aplicația, verifica sa fie la zi. 

Apoi verifica sa ai sold suficient în cont, și vezi, in cazul in care ai mai multe carduri, sa ai cardul principal setat pentru plată. 

DanielaH
Moderator

Andreea, s-a rezolvat situația? Te așteptăm să revii cu mai multe informații, dacă mai este de actualitate. Mulțumim.

Mircea3
Junior

In BTPay. Eu ajung la conectare cont la Orange. Si tot incearca, incearca... si nu reuseste.

Mesajul afisat este " Contul tau se conecteaza". Nu reuseste.

Codul client pe care-l introduc este numarul de telefon fix.

Salut!

Esti client Orange Romania sau Orange Romania Communications?

Client Orange

Pai...la ambele ! Cu mobilul (pe firma) sunt la Orange Romania; cu fix-ul (persoana fizica) la Orange Romania Communication.

Mircea3
Junior

Si vreau doar la nr.fix  sa platesc cu BTPay cu cardul personal.

Salut,

In cazul asta, ai nevoie de codul de facturare (codul de abonat), pe care il poti gasi pe factura, si care este diferit de numarul de telefon. 🙂

Ai aici mai multe detalii in sensul asta (pentru OROC).

Iar pentru ORO, intrucat ai mentionat ca vrei sa stii pentru ambele, ai aici felul in care afli codul de abonat.

Sa ne spui daca ai reusit.

Client Orange

Mircea3
Junior

Nu am reusit, nu ia codul.

Care cod incepe cu cifra 4 nu cu 3 (desi este pe persoana fizica)

Codul este 413340000334731.  L-am bagat in BTPay asa cum e afisat, am bagat si fara primele 2 cifre - nu le ia.

Crezi ca exista posibilitate sa fi pus prea multi de 0? Codul tau de client scris mai sus are 15 caractere. In mod normal, ar trebui sa aiba 14. Ma gandesc ca cel mai probabil e un 0 (sau alta cifra) in plus pe undeva.

Client Orange

Mircea3
Junior

Scuze, sunt trei zero, am gresit doar in mesajul postat aici. pe telefon am scris din nou codul cu 14 cifre
[41334000334731]

Nu il ia, butonul "Conecteaza" din BTPay rămâne gri ( ca si cum ceva e complet neadecvat). Când băgam nr. de tel [ 0264------] măcar butonul "Conecteaza" se colora in portocaliu si incerca sa faca conexiunea.