03-03-2023 05:00 PM - editat 03-03-2023 05:02 PM
am incercat sa platesc factura abonamentului de nenunarate ori dar cand ajung la pasul in care trebuie sa continui din BT pay nu mai pot face nimic. cum pot rezolva?
la 03-03-2023 06:06 PM
@andreea2105: Bun venit în Comunitate. Din ce aplicație sau platformă faci plata? Și ce eroare îți apare? Ar fi util un screen-shot pentru clarificare. Te așteptăm cu detalii. Problema se manifestă și la alte plăți online sau doar cu Orange?
03-03-2023 06:53 PM - editat 03-03-2023 06:54 PM
Bună!
Poate e vreo problemă la ei, adică la aplicația băncii.
Poți in schimb să încerci direct din My Orange, cu cardul și primești și puncte, dacă ai servicii Orange Romania.
Ai detalii aici:
https://www.orange.ro/help/cum-pot-s-pltesc-factura-orange-online-12
Baftă!
la 04-03-2023 11:07 AM
Salut!
Poti expune ce anume nu face BTPay? In mod normal, daca platesti prin MyOrange cu un cart BT, aplicatia BTPay ar trebui sa-ti furnizeze o notificare pentru validarea platii.
la 04-03-2023 12:31 PM
Banuiesc ca se refera la platile la furnizori, functie a aplicatiei BT Pay. Screenshot mai jos.
Oricum, avem nevoie de ceva mai multe detalii:
@andreea2105 te asteptam cu mai multe detalii. 🙂
04-03-2023 01:58 PM - editat 04-03-2023 01:59 PM
Salut @andreea2105
Încearcă să faci un update la BT Pay. Săptămâna trecută a primit un update aplicația, verifica sa fie la zi.
Apoi verifica sa ai sold suficient în cont, și vezi, in cazul in care ai mai multe carduri, sa ai cardul principal setat pentru plată.
la 06-03-2023 09:17 AM
Andreea, s-a rezolvat situația? Te așteptăm să revii cu mai multe informații, dacă mai este de actualitate. Mulțumim.
la 07-04-2023 06:21 PM
In BTPay. Eu ajung la conectare cont la Orange. Si tot incearca, incearca... si nu reuseste.
Mesajul afisat este " Contul tau se conecteaza". Nu reuseste.
Codul client pe care-l introduc este numarul de telefon fix.
la 07-04-2023 06:39 PM
Salut!
Esti client Orange Romania sau Orange Romania Communications?
la 07-04-2023 07:05 PM
Pai...la ambele ! Cu mobilul (pe firma) sunt la Orange Romania; cu fix-ul (persoana fizica) la Orange Romania Communication.
la 07-04-2023 07:08 PM
Si vreau doar la nr.fix sa platesc cu BTPay cu cardul personal.
07-04-2023 07:13 PM - editat 07-04-2023 07:14 PM
Salut,
In cazul asta, ai nevoie de codul de facturare (codul de abonat), pe care il poti gasi pe factura, si care este diferit de numarul de telefon. 🙂
Ai aici mai multe detalii in sensul asta (pentru OROC).
Iar pentru ORO, intrucat ai mentionat ca vrei sa stii pentru ambele, ai aici felul in care afli codul de abonat.
Sa ne spui daca ai reusit.
la 07-04-2023 07:32 PM
Nu am reusit, nu ia codul.
Care cod incepe cu cifra 4 nu cu 3 (desi este pe persoana fizica)
Codul este 413340000334731. L-am bagat in BTPay asa cum e afisat, am bagat si fara primele 2 cifre - nu le ia.
07-04-2023 07:42 PM - editat 07-04-2023 07:42 PM
Crezi ca exista posibilitate sa fi pus prea multi de 0? Codul tau de client scris mai sus are 15 caractere. In mod normal, ar trebui sa aiba 14. Ma gandesc ca cel mai probabil e un 0 (sau alta cifra) in plus pe undeva.
la 07-04-2023 07:50 PM
Scuze, sunt trei zero, am gresit doar in mesajul postat aici. pe telefon am scris din nou codul cu 14 cifre
[41334000334731]
Nu il ia, butonul "Conecteaza" din BTPay rămâne gri ( ca si cum ceva e complet neadecvat). Când băgam nr. de tel [ 0264------] măcar butonul "Conecteaza" se colora in portocaliu si incerca sa faca conexiunea.
@Orange Romania S.A. 2024
Cod unic de înregistrare: 9010105
Numar inregistrare Registrul Comertului: J40/10178/1996
Sediul social: Clădirea Tandem, Strada Matei Millo, nr.5, Sector 1, Bucuresti
Certificatul Tip de furnizor