la 24-02-2023 05:07 PM - editat ultima oară la 24-02-2023 05:13 PM de DanielaH
Buna ziua .De ce măriți factura in fiecare luna?
De ce nu se respecta suma din contract?
la 24-02-2023 05:40 PM
Trimite mail la rezilieri@orange.com și spunele că nu ești de acord cu majorarea abonamentului/abonamentelor.
la 24-02-2023 06:04 PM
Salut,
Esti client Orange Romania sau Orange Romania Communications?
24-02-2023 06:35 PM - editat 24-02-2023 07:34 PM
Cotonea, bun venit in Comunitate!!!
Ți-a mai fost mărită factura o dată sau te referi la mărirea de acum 2 luni?
24-02-2023 06:41 PM - editat 24-02-2023 06:41 PM
Salutare!
Și eu zic să trimiți un email la adresa rezilieri@orange.com și să ceri rămânerea la prețul actual sau închiderea contractului, după caz. Cel puțin, eu așa aș face!
Baftă!
la 24-02-2023 06:45 PM
Da, doar ca adresa respectiva se aplica doar pentru OROC. 🙂 Dar intrucat vad ca mai sunt si alti nemultumiti pe acelasi subiect, in aceeasi perioada, banuiesc ca e vorba de OROC. N-ar strica o confirmare, daca se poate. 🙂
@Orange Romania S.A. 2024
Cod unic de înregistrare: 9010105
Numar inregistrare Registrul Comertului: J40/10178/1996
Sediul social: Clădirea Tandem, Strada Matei Millo, nr.5, Sector 1, Bucuresti
Certificatul Tip de furnizor