la 01-10-2022 09:29 PM - editat ultima oară la 02-10-2022 10:10 AM de DanielaH
la 01-10-2022 09:47 PM
Buna @Claudia1, in cazul acesta poti confirma plata facturii folosind o metoda din acest link: https://www.orange.ro/help/cum-confirm-efectuarea-unei-plati-17
01-10-2022 09:48 PM - editat 01-10-2022 09:51 PM
Salutare!
Din păcate, se mai întâmplă și incidente! Poți trimite o poză cu dovada plătii la adresa de email plati@orange.ro, dând numele, prenumele și codul de abonat și sper să se rezolve urgent.
Detalii aici:
https://www.orange.ro/help/cum-confirm-efectuarea-unei-plati-17
Baftă!
la 02-10-2022 07:38 AM
Factura rețea mobila Telekom ... Nu vad legătură cu Orange.
la 02-10-2022 07:47 AM
Într-adevăr, în poză arată că este vorba de plată la Telekom Mobile.
@Orange Romania S.A. 2024
Cod unic de înregistrare: 9010105
Numar inregistrare Registrul Comertului: J40/10178/1996
Sediul social: Clădirea Tandem, Strada Matei Millo, nr.5, Sector 1, Bucuresti
Certificatul Tip de furnizor