la 27-05-2025 12:19 AM - editat ultima oară la 27-05-2025 08:35 AM de DanielaH
am inca o data confirmarea ca firma orange se duce de rapa cu trecerea timpului si probabil o sa ajunga cea mai slaba retea de telefonie mobila din romania. cum este posibil ca dupa numai 5 zile sau 7 zile sa primesc mesaj ca mai am doar 7 gb de internet din 40? ca doar nu am descarcat filme de pe retea ci doar am folosit telefonul pe post de indrumator gps, este imposibil sa fi consumat asa de multi giga intr-un timp asa de scurt...si alta bomba dupa toate astea in momentul in care mai aveam 8 gb mi-am inchis din telefon internetul si culmea dupa cateva zile am costuri suplimentare de peste 7 euro....de ce? de ce va bateti joc de clientii vechi? rusine, am mai fost plecat si am folosit mai putine resurse timp de 2 luni fara probleme chiar daca la vremea respectiva orange a promis ca pot folosi 3 luni m-au lasat doar doua si de atunci serviciile orange sunt din ce in ce mai proaste. daca dupa 30 de ani de cand am numarul trebuie sa renunt la voi o sa o fac cu placere si cu multa scarba pentru brandul orange si nu am sa precupetesc niciun efort in a va face de ras la toate evenimentele pe care le voi conduce de azi inainte.
la 27-05-2025 05:21 AM
Salutare!
Navigația este doar o aplicație, sigur mai ai pe fundal ceva care consumă.
Legat de costul suplimentar. Presupun ca știi cai ai o alocare de internet raportată la valoarea plătită, nu? Merg pe premisa că ai depășit consumul stabilit și de aici suma de plată. În My Orange ai văzut de unde vine costul suplimentar?
27-05-2025 06:02 AM - editat 27-05-2025 06:03 AM
Salutare!
Îmi pare rău de situația prezentată, dar probabil ai avut alte aplicații care consumă internet și de aceea ai avut acest consum.
Trebuie văzut concret pe detalii factură ce se întâmplă și la abonamente, îți apar cu oarecare întârziere datele despre consum.
Cel mai bine, dacă ai nelămuriri, este să le scrii din aplicația My Orange - Altele ( cele 3 puncte din dreapta jos)- Contract și feedback-Scrie-ne și apoi alegi transfer operator.
Sper să ți se lămurească dilema!
la 27-05-2025 11:24 AM
Buna @Sososo
Iti recomand sa verifici din setarile telefonului --> retea --> consum de date, ce aplicatii au consumat cel mai mult internet. Astfel vei sti exact de unde provine acest consum.
Poti confirma ca esti in roaming te rog?
Multumesc frumos! Zi cu soare!🌞
la 27-05-2025 12:10 PM
Salut @Sososo,
Nu ai menționat ce tip de abonament folosești, ne poți spune?
la 27-05-2025 01:49 PM
Daca in ultimele 2-3 luni ai consumat date mobile mai mult in roaming decat in tara, ai depasit limita rezonabila de consum in roaming si ai intrat in extracost, nemaiputand folosi beneficiile incluse in abonament.
@Orange Romania S.A. 2025
Cod unic de înregistrare: 9010105
Numar inregistrare Registrul Comertului: J1996010178400
Sediul social: Clădirea Tandem, Strada Matei Millo, nr.5, Sector 1, Bucuresti
Certificatul Tip de furnizor