anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

Cum pot anula o plata de 2 ori?

RALUCY
Începător

Dacă am plătit de 2 ori aceeași factura cum pot anula o plata

 

1 Soluţie acceptată‚

arsradu
#StarMember

Salut Ralucy,

Bine ai venit in Comunitate!

Daca nu s-au retras deja banii de catre Orange, poti incerca sa iei legatura cu cineva de la Relatii Clienti, fie sunand la 300 (sau 0374 300 300 din alte retele), fie pe chat-ul Djingo, si sa ceri anularea tranzactiei. Sau macar sa nu-i retraga, si atunci se intorc inapoi dupa vreo 14 zile.

Daca s-au retras deja, din cate stiu, nu prea ai ce sa faci. Dar vestea buna e ca orice e in plus fata de suma respectiva, ramane pe cont si se scade la urmatoarea factura.

Client Orange

Vizualizare soluţie în postul original

2 Răspunsuri 2

arsradu
#StarMember

Salut Ralucy,

Bine ai venit in Comunitate!

Daca nu s-au retras deja banii de catre Orange, poti incerca sa iei legatura cu cineva de la Relatii Clienti, fie sunand la 300 (sau 0374 300 300 din alte retele), fie pe chat-ul Djingo, si sa ceri anularea tranzactiei. Sau macar sa nu-i retraga, si atunci se intorc inapoi dupa vreo 14 zile.

Daca s-au retras deja, din cate stiu, nu prea ai ce sa faci. Dar vestea buna e ca orice e in plus fata de suma respectiva, ramane pe cont si se scade la urmatoarea factura.

Client Orange

Vio73
#StarMember & October Problem Solver

Salutare!

Părerea mea este că, și dacă ai posibilitatea de a-i retrage, procedura durează ceva timp și după aceea, mai ai relativ puțin și se emite următoarea factură. Sigur, este alegerea ta, dar oricum va trebui să plătești în continuare, deci nu are rost să te complici.

Dacă totuși dorești acest lucru, le poți scrie din secțiunea Contact, fiind logată în My Orange, unde scrie ,,Trimite-ne un mesaj" (mai jos, în pagină):

https://www.orange.ro/contact/

Eu așa fac lună de lună, adică las bani în avans, iar la plata următoare îmi prinde bine!

Baftă!