la 04-01-2023 11:03 PM
Pe netflix.com am vrut sa îmi fac abonament cu factura orange. La pasul 3 am introdus nr de telefon de pe care este contul My Orange și am făcut verificarea, apoi am reușit sa îmi fac un cont Netflix care momentan funcționează. Pe aplicația My Orange nu scrie nimic despre acest lucru, nu scrie nimic despre Netflix sau ca ar fii ceva activ. Ma poate ajuta cineva cu niște neclarități? Acum ce ar trebuii sa fac și cum ar trebuii să vină plata dacă nu îmi apare nimic pe aplicație și cum ar trebuii sa plătesc?
04-01-2023 11:14 PM - editat 04-01-2023 11:17 PM
Salut,
In mod normal, contul trebuie sa-l faci dintr-un link primit de la Orange. Daca il faci separat, nu stiu daca mai poti adauga plata pe factura. Eventual poti incerca sa accesezi din nou acel link si vezi ce optiuni primesti.
Plata, odata finalizata perioada in care Orange plateste abonamentul (cele 12 luni), se va face pe aceeasi factura pe care ai si celelalte servicii. Momentan, serviciul e pur si simplu platit de Orange. Asa ar trebui sa-ti apara si in contul Netflix.
Starea serviciului in raport cu Orange se poate vedea de aici.
Ar trebui sa vezi ceva de genul asta. In cazul asta, oferta a expirat, si n-am mai continuat cu plata pe factura. Dar in cazul tau, ar trebui sa zica cum ca plata abonamentului Netflix este activa.
la 05-01-2023 10:48 AM
Urmeaza pasii recomandati de Radu. Eu asa imi activam (sau dexactivam) Netflix. Imi era mai simplu si mai comod sa platesc direct pe factura (totul intr-un singur loc).
la 10-01-2023 10:08 AM
@EmiliaH, ai urmat pașii recomandați mai sus? Ai reușit?
@Orange Romania S.A. 2024
Cod unic de înregistrare: 9010105
Numar inregistrare Registrul Comertului: J40/10178/1996
Sediul social: Clădirea Tandem, Strada Matei Millo, nr.5, Sector 1, Bucuresti
Certificatul Tip de furnizor