anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

Cost suplimentar

Marius5
Junior
Buna seara, acum cateva zile am facut cost suplimentar 20 de euro. Am deschis Pinata din aplicatie pentru a primi cativa GB de internet pentru a nu mai face cost suplimentar. In urma unui bonus de 10GB am zis ca am putin timp de folosire al internetului, desi acest nu aparea cand sunam la 415, dar functiona inainte. Azi m am trezit cu 90euro cost suplimentar si nu stiu de unde. Am tot sunat la 415 in aceasta perioada special pentru a vedea daca fac cost suplimentar, dar valoarea ramanea neschimbata. Am fost la un reprezentants Orange si mi au spus ca au avut probleme la aplicatii si servicii. Nu stiu ce sa fac, sunt dispus sa mi platesc acei 20 de euro pe care i am facut si de care sunt cosntient dar nu stiu de restul 70 de unde au aparut. Multumesc! Daca aveti orice sugestie sau parere, va rog sa imi spuneti.
5 Răspunsuri 5

Vio73
#StarMember & November Problem Solver

Salutare!

Lasă o sesizare în secțiunea Contact și vezi ce răspuns primești!

Sesizarea o poți lăsa aici:

https://www.orange.ro/contact/

Dar trebuie să le trimiți mesajul fiind logat în My Orange!

Succes!

Multumesc, asa o sa fac!

DanielaH
Moderator

@Marius5, ai luat legătura cu colegii noștri? Ai aflat de unde provine costul suplimentar?

Am luat legatura cu colegii dumneavoastra dar tot ce mi au spus e ca nu le-au functionat sistemele toata ziua si ca nu au de unde sa afle de unde provine costul suplimentar. O sa incerc si maine sa vad ce pot face. Pe langa asta, am lasat si o sesizare poate voi fi ajutat de cineva astfel. Multumesc!

Vio73
#StarMember & November Problem Solver

Succes!