la 02-08-2024 09:42 PM
Bună seara!Pe aplicatia myorange,imi apare cost suplimentar 26 euro utilizare net pe numărul de telefonul al fiului meu,abonament fun6 numar administrat de mine.Asistentul virtual de la orange susține că pe data de 28 iulie s-au consumat cei 20 de gb alocați.După această dată s-au reactivat pachete de internet la costul de 0,84 euro fără TVA pentru 250 megabites.Convorbirile nu sunt ale fiului meu,deci cine s-a folosit de numarul lui?Și ce reclamație pot să fac la protecția consumatorului și la poliție?Mulțumesc!
02-08-2024 09:57 PM - editat 03-08-2024 06:13 AM
Salutare!
Se poate consuma și te sfătuiesc fie să ceri cost control, care înseamnă că după consumarea netului inclus îți scade viteza la 256 kbps/ 128 kbps ( este gratis această opțiune), fie treci la un abonament cu net nelimitat, fără limită de trafic, gen Smart 15 sau oricare altul. Asta dacă vorbim strict de abonamentul respectiv. Altfel, indicat ar fi un prepay sau yoxo pentru un copil! Alegerea îți aparține!
Baftă multă!
la 03-08-2024 09:26 AM
Mulțumesc Razvan pentru sfat!
la 03-08-2024 10:24 AM
Mulțumesc Razvan pentru sfat!Am solicitat si activat Cost Control. Inca nu am acces la Fun 11 ,50% reducere.Are Fun 6,50% reducere,15 ron/luna.
la 02-08-2024 10:41 PM
@Dan32: Bun venit în Comunitate. Cumva fiul tău este în roaming într-o țară non-SEE? Netul se plătește sub forma acelor pachete succesive, iar costul pe servicii de voce este cauzat de apeluri primite (în contextul că nu a apelat pe nimeni). Dacă nu este în roaming (sau zonă de graniță) atunci nu este ok. Unele detalii despre locație/perioadă ar fi utile.
la 03-08-2024 09:30 AM
Mulțumesc Flo,pentru răspuns si timpul tău alocat!Fiul nu este in roaming,dar avem un antivirus McAfee cu VPN si arată locatia in Germania nu Romania.Poate asta ar fi un răspuns posibil.Multumesc!
la 03-08-2024 11:13 AM
Ciudat. Ideea este că utilizarea este tipică de roaming, iar chiar și cu VPN, conectat la Orange nu are de ce să taxeze ca roaming. Am fost în Franța și am utilizat VPN de RO și nu am fost tarifat ca "net național de RO". Dacă sunteți în România, localitatea este undeva în zona de graniță? .....ar mai putea fi o explicație pentru conectarea la altă rețea decât Orange România. Atât timp cât este conectat la Orange România NU poate avea taxare de roaming.
Pe de altă parte, da trecerea pe PPY oprește taxarea suplimentară, dar va opri și datele mobile atunci când ai nevoie de ele. Soluția ar fi fost utilizarea WiFi sau hotspot local, mai ales pentru utilizări statice care nu impun deplasarea în timpul utilizării.
la 03-08-2024 02:12 PM
la 03-08-2024 03:10 PM
Da, interesant cum se ocolește cauza invocându-se alte cauze. În loc să se analizeze cauza acelui cost și condițiile care au condus la acel cost, se invocă motive de neaccesare și limitare a costului. Cum menționam, o limitare obții și cu o trecere pe prepay, doar că nu vei avea acces la resurse în cazul că atingi acea limită. Așadar trebuie clarificată cauza, nu doar schimbat comportamentul de utilizare.
la 03-08-2024 03:44 PM
Superba analiza analitica.Ati atins esenta problemei.Felicitari!Rationament de clasa.Asa se pune problema.Credeti ca voi obtine mai mult de la Orange?Sunt incantat de spiritul dvs.Mii de mulțumiri!
la 03-08-2024 04:27 PM
Doar punând întrebările punctual și mai ales (titular fiind) solicitând concret detalii pentru clarificarea situației .... se vor obține răspunsuri pertinente. Altfel vor fi oferite răspunsuri care să acopere parțial subiectul, dar nu care să clarifice problema.
Concret: client aflat în România, în data /ora, tarifat pentru servicii net/voce.... neefectuate, să se confirme/justifice cauzele care au impus utilizarea în condiții care au necesitat taxarea serviciilor, având în vedere că abonamentul avea resurse disponibile incluse.
la 03-08-2024 06:13 PM
Tot respectul si aprecierea pentru timpul si energia care mi-o dăruiți!Toată pretuirea mea!
la 03-08-2024 06:29 PM
În speranța că vă vor fi utile cele menționate, un simplu feedback aici pe topic cu o actualizare a soluționării problemei descrise va fi de un real sprijin și suport pentru alți utilizatori / clienți. Vă mulțumesc și numai bine!
la 04-08-2024 07:01 PM
Mulțumesc frumos Flo!Datorită tie,am insistat si am obtinut o compensatie de 10 euro.Nu am mai insistat ,sa fac o sesizare,am dat peste un cosultant empatic si a spus ca ma ajută si cu sesizare suport tehnic dar sansele sunt mici sa recuperez.Am initiat Cost control care limiteaza consumul.Recunostinta unui om deosebit!
la 04-08-2024 07:06 PM
Buna,
Ne bucurăm că ai obținut un rezultat pozitiv de care ești și mulțumit.
Operatori sunt autorizați să ofere o compensare de maxim 10 euro pe lună.
Toate cele bune!
la 04-08-2024 07:08 PM
Cu plăcere și mulțumim de feedback-ul oferit. Cel puțin cu ”limitarea impusă” nu mai există riscul unor depășiri de cost cu valori atât de mari. Toate cele bune.
la 04-08-2024 07:09 PM
Solutia a fost a ta.Am vrut sa premiez cat mai multi.Nu am stiut ca se acorda calificative.Esti cel mai bun.Cu prețuire!
@Orange Romania S.A. 2024
Cod unic de înregistrare: 9010105
Numar inregistrare Registrul Comertului: J40/10178/1996
Sediul social: Clădirea Tandem, Strada Matei Millo, nr.5, Sector 1, Bucuresti
Certificatul Tip de furnizor