la 19-07-2023 02:26 PM - editat ultima oară la 19-07-2023 02:41 PM de DanielaH
De mai multe luni mi se facturează cost suplimentar 0,25€ . Are idee cineva ce poate fi pentru ca sunt atent sa nu fac cost suplimentar dar se pare ca nu reușesc?
la 23-07-2023 07:52 AM
la 19-07-2023 03:48 PM
Salut @SilviuM1,
Găsești detalii despre costul suplimentar in contul tau My Orange https://www.orange.ro/myaccount/reshape/invoice-cronos/cronos sau poti cere mai multe detalii din sectiune contact https://www.orange.ro/contact/
19-07-2023 03:57 PM - editat 19-07-2023 03:58 PM
Salutare!
Poți vedea la Cronos sau pe factura detaliată de unde provin costurile suplimentare.
Cronosul îl ai în My Orange sau poți forma 415 și apoi apelare sau *115# și apoi apelare.
Factura detaliată o poți descărca astfel:
https://www.orange.ro/help/cum-pot-obtine-factura-detaliata-16308
Sper să clarifici nelămuririle!
Baftă!
la 22-07-2023 08:50 AM
Am găsit răspunsul in factura detaliata. Multumesc pentru ajutor
la 22-07-2023 11:05 AM
Și ce însemnau acei 25 de cenți?
la 23-07-2023 07:52 AM
Tonuri de așteptare, așa scria in factura.
la 19-07-2023 04:13 PM
Silviu, bun venit in Comunitate!!!
Ce telefon ai, cumva un iPhone?
la 22-07-2023 08:49 AM
Da, este un iPhone 8+
la 19-07-2023 04:28 PM
Avem și aici un topic care ar putea fi de ajutor - https://comunitate.orange.ro/t5/factur%C4%83/de-unde-pot-proveni-costurile-suplimentare-pe-factur%C4....
Te așteptăm să revii cu detalii după vizualizarea facturii.
@Orange Romania S.A. 2024
Cod unic de înregistrare: 9010105
Numar inregistrare Registrul Comertului: J40/10178/1996
Sediul social: Clădirea Tandem, Strada Matei Millo, nr.5, Sector 1, Bucuresti
Certificatul Tip de furnizor