Buna ziua,
Pentru fiecare client Orange există un prag de consum sau limita de creditare, stabilit în funcţie de istoricul plătilor din contul de facturi. După depaşirea acestei limite poţi fi contactat pentru a ţi se solicita o plată în avans. Aceasta sumă, care poate ajunge până la valoarea facturii maxime pe care ai achitat-o, va acoperi costul suplimentar înregistrat şi va diminua următoarea factură ce urmează să se emită.
Se recomanda să iţi verifici regulat costurile suplimentare prin apel gratuit la *115# sau mesaj tarifat la 415.
https://www.orange.ro/help/ce-inseamna-depasirea-limitei-de-credit-20
In ce privește limita de credit, nu poți să o setezi tu, poți doar seta o limită de consum, care nu îți va opri internetul sau resursele in general, ci doar te va atenționa că urmează să o depășești și apoi că ai depasit-o.... Pentru asta intri în Setări -> Utilizare date -> Setare limita date mobile. Asta este pe Samsung. La Huawei este Setari-> Gestionare trafic date -> Setari-> Limita de date lunară. Îți fac și ss
🙂