anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

Care este suma corectă de plată la factură?

Petronela_5
Începător
Deci pe telefon am primit factura pe ultimele 2 luni aproximativ 200 de lei, iar când am fost să o plătesc era 903 lei. Menționez că am un abonament de aproximativ 350 lei/luna. În plus în My Orange îmi arată că aș avea de plată 600 lei. Până la urmă care să fie suma corectă de plată?
3 Răspunsuri 3

FLo1
#StarMember
@Petronela: Bun venit in Comunitate. Sunt necesare cateva detalii in plus. Din cele expuse de tine, poate fi o cauza fie niste reduceri initiale, acum revenind la valoare intreaga; poate fi vreo rata care o ai recent inclusa pe factura; sau chiar alte abonamente pe numele tau. La cea din urma, explicatia este ca tu vezi initial doar consumul propriu, pe numarul tau, doar ulterior vei vedea consumul in my orange pe intreg contul. Revino cu detalii, chiar si o foto la factura, dar ascunde numarul sau date personale.

Vio73
#StarMember & November Problem Solver
Dacă nu înțelegi cum apare în My Orange ( mi s-a întâmplat și mie să-mi apară altfel), te poți duce într-un magazin Orange sau poți cere lămuriri la Serviciul Clienți sau apela *100#, ramura 1. Succes!

DanielaH
Moderator
@Petronela, bun venit în Comunitate! Ai cumva și rate? În My Orange, în secțiunea "Consum și facturi" există 2 tab-uri - "Facturile tale" unde vezi valoarea abonamentului/ abonamentelor și "Rate Orange" unde poți vedea valoarea ratei, data scadentă și statusul (plătită/ neplătită). Ce valori îți apar la fiecare dintre acestea?