Când îmi dispare data scadenta din aplicație dacă am plătit factura?
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 31-03-2025 03:29 PM - editat ultima oară la 01-04-2025 08:41 AM de DanielaH
Oare când îmi dispare data scadenta din aplicație dacă am plătit factura săptămâna trecută joi? Va mulțumesc
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 31-03-2025 03:47 PM
Salutare!
Mai exact, ce anume iti apare? Scadenta ramane scadenta, indiferent cand este platita factura.
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
31-03-2025 05:13 PM - editat 31-03-2025 05:14 PM
Salut,
În funcție de modul în care ai făcut plata găsești mai multe informații aici:
https://www.orange.ro/help/cum-confirm-efectuarea-unei-plati
"Dacă plata a fost efectuată din contul tău online/aplicația My Orange sau la oricare magazin Orange, confirmarea plății NU mai este necesară, întrucât plata se înregistrează imediat în cont.
Confirmarea de plată este necesară doar dacă ai achitat prin urmatoarele modalități de plată:
- Virament bancar
- Internet/mobile banking
- Bancomat
- Trezorerie
Poți înregistra o confirmare de plată astfel:
- din aplicația My Orange- secțiunea Facturi, așa cum se poate vedea în imaginea de mai jos
- online, din contul tău My Orange, secţiunea Sumar - Plătește factura, așa cum se vede în imaginea de mai jos
- apel la *100# , ramura 1 - Cronos, facturi și plăți, subramura 5 - Confirmare plată; trebuie să selectezi banca la care ai plătit, data plății, suma şi numărul chitanței sau al ordinului de plată
- apelează gratuit Serviciul Clienti, la numarul scurt 300, unde vei lua legatura cu asistentul virtual Dija, căruia îți recomandăm să îi menționezi ca scopul apelului este confirmarea de plata a facturii achitate"

- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 31-03-2025 07:24 PM
Salutare!
Ca să nu mai ai probleme, plătește online din aplicație sau la un magazin Orange.
În mod normal, ar trebui ca astăzi sau mâine să apară confirmarea plății, pentru că a fost weekend și asta este un impediment.
Sper ai confirmarea cel târziu miercuri!
Baftă!
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 01-04-2025 11:03 AM
@Aly94, înțeleg că nu îți apare plata efectuată în aplicație? Prin ce modalitate ai plătit?
