la 28-09-2023 06:26 PM - editat ultima oară la 29-09-2023 08:35 AM de DanielaH
cum să anulați două plăți ale aceleiași facturi
la 28-09-2023 07:15 PM
Salutare!
Procesul este greoi și durează ceva. Poți să le scrii din aplicația My Orange ( apeși pe cele 3 butoane din dreapta jos - Altele), apoi pe Contact și feedback - Scrie-ne.
Dacă nu, poți lăsa banii în cont pentru următoarea plată.
Baftă!
la 28-09-2023 06:34 PM
Salut,
Cel mai simplu, o lasi acolo si se va retrage din cont suma corespunzatoare pentru urmatoarea factura.
la 28-09-2023 07:15 PM
Salutare!
Procesul este greoi și durează ceva. Poți să le scrii din aplicația My Orange ( apeși pe cele 3 butoane din dreapta jos - Altele), apoi pe Contact și feedback - Scrie-ne.
Dacă nu, poți lăsa banii în cont pentru următoarea plată.
Baftă!
@Orange Romania S.A. 2024
Cod unic de înregistrare: 9010105
Numar inregistrare Registrul Comertului: J40/10178/1996
Sediul social: Clădirea Tandem, Strada Matei Millo, nr.5, Sector 1, Bucuresti
Certificatul Tip de furnizor