la 25-09-2023 04:53 PM - editat ultima oară la 26-09-2023 10:28 AM de DanielaH
Buna!
Ultima mea factura este greșită avand aceeași data de emitere - scadență cu cea de luna trecuta, fiind nevoita sa platesc penalizari. Ce e de facut, stie cineva?
Multumesc!
25-09-2023 05:05 PM - editat 25-09-2023 05:07 PM
Salut,
Ia legatura cu un consultant folosind unul dintre mijloacele de contact de aici. Daca factura e gresita, se poate emite o noua factura de corectie.
la 25-09-2023 05:06 PM
Mulțumesc mult pentru informații!
la 25-09-2023 05:07 PM
Cu mare placere. Sper sa reusesti!
Te asteptam din nou cu vesti bune. 🙂
la 25-09-2023 08:36 PM
Salutare!
Până primești răspuns de la Relații Clienți, aruncă un ochi la numerele celor două facturi, în special dacă te-ai uitat în aceeași zi când ți-a apărut suma de plată.
la 25-09-2023 09:02 PM
S-a rezolvat între timp, am trimis email cu screenshot atașat și au reușit sa facă o actualizare la datele facturii prin aplicație. Va mulțumesc pentru ajutor!
@Orange Romania S.A. 2024
Cod unic de înregistrare: 9010105
Numar inregistrare Registrul Comertului: J40/10178/1996
Sediul social: Clădirea Tandem, Strada Matei Millo, nr.5, Sector 1, Bucuresti
Certificatul Tip de furnizor