anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

Am primit factura Orange cu cost suplimentar (Land FitCLB)

Marius4409
Junior

Bună ziua..am primit factura Orange cu cost suplimentar

1 Soluţie acceptată‚

Salut, @Marius4409 !

Plata a fost facuta catre LandFitClb, un serviciu cu valoare adaugata, pe mobil. Deoarece nu este un serviciu Orange, pentru mai multe detalii despre abonare/dezabonare, te rugam sa contactezi partenerul la adresa de mail dcw.ro@silverlines.info sau la +40 318262751.

Vizualizare soluţie în postul original

51 Răspunsuri 51

Bravo! Așa voi face si eu. Miroase a inșelătorie cu acte in regulă.

Eu am făcut o reclamație la Orange și nesperat mi s-a făcut dreptate. Au recunoscut că a fost o greșeală și că mă vor compensa cu 20 euro pe care îi vor pune pe contul meu. Deocamdată nu i-am văzut dar sper că la următoarea factură care va veni peste 10 zile să apară. Sper să nu mai apară și alte surprize 🙂

Din neatenție, am avut și eu "abonamentul" acesta luna trecuta. Astăzi un nou mesaj, s-o reactivat. Ceva nu ii in regula cu taxa asta.. 

Buna ziua,

 

Acest Land Fit Club, nu știu cine este și sper sa se anuleze abonamentul. E ceva supervizat cu ei. 

Oricum, se poate ca Orange sa anuleze cumva plățile către terți sau, exista o zona din aplicație, unde sa le putem bloca?

Mulțumesc anticipat!

 

Cum te-ai dezabonat ?

Am trimis SMS  la numărul 3800 cu textul STOP FC 

Am sunat la +40318262751 si acolo poti alege ca numarul de pe care suni sa fie dezactivat de la "serviciul taxabil". Dar cred ca cel mai bine este sa le trimiti un mail la dcw.ro@silverlines.info si sa le ceri dezactivarea de la orice "serviciu" al lor. In cazul acesta ai sanse sa primesti si o confirmare ca ai fost dezactivata.

Da , se pare că da pentru câ foarte mulți abonați Orange au pățit-o .Iar adresa de email (tehnicalsupport...) e una tot de-a lor  care nu ajută la nimic. Trebuie mers direct la  un magazin Orange  sau .... Calea legală .

Sună la numărul din poze și urmezi instrucțiunile

1000027589.jpgacum am reușit și eu cu ajutorul celor de la orange

Anonim
Neaplicabil

Mulțumim foarte mult @ionutiiii .

Ne poți spune la ce serviciu ai fost abonat?

Dar dacă știi că nu te-ai abonat de ce trebuie să te dezabonezi? Oare trebuie sunat în fiecare lună la +40318262751 și dezabonat preventiv?

Azi am pățit - o și eu. M-am dezabonat după 15 minute, însă costul apare. Eu voi face sesizare la Poliție ai la ANPC. Va recomand sa faceți la fel!

Anonim
Neaplicabil

Salut,

Cum ai reușit să te abonezi?

Poate evitam sa fim și noi în aceeași situație.

 

Am trimis SMS la 3800 cu textul: STOP FC.

Dar pentru mine este înșelăciune. Îți recomand să faci sesizare la ANCOM, ANPC, Politie. Eu asta voi face dacă va trebui să plătesc acest cost suplimentar 

Scuze! Cu SMS la 3800 m am dezabonat. Chiar nu știu cum m am abonat...

Nu au cum să eviți. Navighezi pe net și te trezești cu un mesaj că te-ai abonat la...