la 18-09-2024 04:24 PM - editat ultima oară la 18-09-2024 04:26 PM de GeorgianaD
Am plătit factura, dar nu mi s-au deschis canalele.
Ce trebuie sa fac?
18-09-2024 04:55 PM - editat 18-09-2024 04:55 PM
Salutare!
Dacă ai plătit la un magazin oarecare, nu din aplicație, ai două variante:
-ori aștepți ceva timp, până intră plata și se actualizează statusul (poate dura câteva zile uneori);
- ori atașezi o poză cu dovada plăți în aplicație My Orange- Altele ( cele 3 puncte din dreapta jos)-Contact și feedback- Scrie-ne și apoi ceri transfer operator.
Baftă!
la 18-09-2024 05:54 PM
Salut @Claudia8,
Unde ai făcut plata facturii?
la 19-09-2024 09:01 AM
@Claudia8, ai trimis o copie a dovezii de plată? S-a rezolvat situația?
@Orange Romania S.A. 2024
Cod unic de înregistrare: 9010105
Numar inregistrare Registrul Comertului: J40/10178/1996
Sediul social: Clădirea Tandem, Strada Matei Millo, nr.5, Sector 1, Bucuresti
Certificatul Tip de furnizor