anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

Am platit factura, dar nu mi s-au deschis canalele

Claudia8
Începător

Am plătit factura, dar nu mi s-au deschis canalele.

Ce trebuie sa fac?

3 Răspunsuri 3

Vio73
#StarMember & September Problem Solver

Salutare!

Dacă ai plătit la un magazin oarecare, nu din aplicație, ai două variante:

-ori aștepți ceva timp, până intră plata și se actualizează statusul (poate dura câteva zile uneori);

- ori atașezi o poză cu dovada plăți în aplicație My  Orange- Altele ( cele 3 puncte din dreapta jos)-Contact și feedback- Scrie-ne și apoi ceri transfer operator.

Baftă!

RafaHelper
#StarMember

Salut @Claudia8

Unde ai făcut plata facturii?

DanielaH
Moderator

@Claudia8, ai trimis o copie a dovezii de plată? S-a rezolvat situația?