anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

Am plătit o factura trei ori, vreau sa am banii returnați in cont

Nicu1997
Junior

Salut, am plătit o factura trei ori, vreau sa am banii returnați in cont, doar odată o sa plătesc aceasta factura!

23 Răspunsuri 23

Pololică
#StarMember

Salut!

Ai contactat serviciul clienti? Ai primit raspuns?

Ai varianta de refuz la banca pentru cele doua plati suplimentare sau sa fie trecute ca avans pentru urmatoarele facturi ce se vor emite.

trebuie sa deschizi o disputa la banca pentru asa ceva, o data ce banii sunt luati din cont, nu mi se pare normal ca eu sa stau ore in sir sa rezolv o problema din aplicatia Orange

Pentru platile cu cardul implica mai multe maini:

  • emitentul cardului (Visa/Mastercard)
  • procesatorul de plati
  • bancile (platitorului si vanzatorului)
  • dezvoltatorul aplicatiei prin care se face plata

Daca se face un scurt pe undeva, la oricare, plata (aproape sigur) nu se va face, chiar daca banii sunt plecati.

Nu ma ajuta la nimica ce îmi zici aici , pune mi banii înapoi ca ti am dat toate dovezile 

Calca putin frana si tine pianul sa nu cada pe scari... Vezi care solutie iti este mai buna.

Va rog sa îmi treceri in avans plata la facturile următoare 

Salut,

Se face oricum. Ceea ce e in plus de la plata facturii, ramane pe cont, si se retrage automat la urmatoarele facturi. Banii nu se pierd. Si nici nu se poate achita o factura cu mai mult decat e nevoie. Se va lua doar atat cat e trecut pe factura. Ceea ce e in plus, ramane pe cont.

Client Orange

arsradu
#StarMember

Salut Nicu,

Bine ai venit in Comunitate!

Problema este cunoscuta si in curs de remediere.

Daca ai nevoie de detalii suplimentare, iti recomand sa iei legatura cu un consultant din sectiunea de Contact.

Client Orange

DanielaH
Moderator

@Nicu1997, ai luat legatura cu colegii noștri? S-a rezolvat situația?

Când se rezolva situația ?

cand o sa fiu contactat de cineva de la voi ???

Nicu, pentru că situația ta este una punctuală și implică verificarea/ corectarea contului tău personal, ea nu poate fi tratată în Comunitate unde datele personale nu pot fi făcute publice. Recomandarea noastră este să iei legătura cu Serviciul Clienți; ți-a expus arsradu toate metodele de contact mai sus (https://www.orange.ro/contact/).

Mulțumim pentru înțelegere.

Nicu1997
Junior

Buna ziua 

nu s a rezolvat situația 

Am nevoie de bani înapoi in cont pentru doua dim cele 3 plăti făcute 

multumesc 

Salut Nicu,

Ai luat legatura cu un consultant? Daca esti client Orange Romania (nu fost Telekom Fix), iti pot recomanda si varianta chat-ului Djingo (de pe laptop/desktop). Asta in caz ca nu poti sa suni la 300. Oricum ar fi, trebui intai sa iei legatura cu cineva. Altfel nu stiu daca se va rezolva situatia.

Incearca asa, si spune-ne daca ai reusit ceva sau ai intampinat probleme.

Client Orange

Salut sunt client Telecom fix 

cum pot rezolva asta ???

Anunța și tu mai departe ca v am lăsat toate dovezile ca s a făcut plata de 3 ori 

vreau sa rămân cu o impresie buna despre voi , im caz contrar asta o sa fie ultima plata spre voi și o sa îmi reziliez contractul