la 26-01-2023 10:26 PM - editat ultima oară la 27-01-2023 10:08 AM de DanielaH
Bună, am plătit factura și nu mi-a dat drumul la TV. De ce ?
la 26-01-2023 11:25 PM
@BURLACU: Ți-au fost suspendate serviciile pentru neplată? Dacă DA, cum ai plătit restanța: online, Orange Shop, bancă, automat de plăți? Dacă nu e într-un Orange Shop atunci trimite o copie cu dovada plății la plati@orange.com și ia legatura cu cei de la serviciul clienți pentru anunțare. Revimo să ne confirmi dacă ai reușit. Succes.
la 26-01-2023 11:42 PM
Burlacu, ai platit si taxa de reconectare?
la 27-01-2023 06:03 AM
Salutare!
Dacă nu ai plătit-o la un magazin Orange sau din My Orange, s-ar putea să mai dureze o vreme până ajunge dovada la ei. Poți in schimb să trimiți o poză cu dovada plății prin email, la adresa plati@orange.ro și vor da drumul ceva mai repede. Penalitățile pentru reconectare le vei plăti pe factura următoare.
Succes!
27-01-2023 10:04 AM - editat 27-01-2023 10:19 AM
Ca si sugestie, incearca pe cat posibil sa platesti inainte de data scadenta. In felul asta eviti suspendarea serviciilor, si nevoia reconectarii, plus asteptarea de dupa. Acea data nu e o tinta de atins, si nu primesti nimic daca treci peste, ba din contra. Daca data de facturare (si implicit si data scadenta) nu e ok, o poti modifica cu un apel la 300, sau poti amana plata din contul tau My Rrange. Dar nu mai lasa platile sa treaca de scadenta, pentru ca suspendarea serviciilor e doar primul pas pe un drum pe care sunt sigur ca nu vrei sa intri.
la 27-01-2023 10:18 AM
Pentru ca nu ai platit in termenul scadent. Foloseste pagina de contact (in special Djingo) si vezi daca poti o solutie mai rapida.
la 30-01-2023 10:14 AM
@BURLACU, au fost reconectate serviciile? Este totul în regulă?
@Orange Romania S.A. 2024
Cod unic de înregistrare: 9010105
Numar inregistrare Registrul Comertului: J40/10178/1996
Sediul social: Clădirea Tandem, Strada Matei Millo, nr.5, Sector 1, Bucuresti
Certificatul Tip de furnizor