anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

Am plătit factura și nu mi-a dat drumul la televizor

Adriana638
Junior

Buna

Am plătit televizorul și nu mi-a dat drumul. Pot sa va trimit poza cu bonul?

19 Răspunsuri 19

Adriana638
Junior
  • Am nevoie să îmi dați drumul la tv și internet am plătit factura 

Salutare!

Trebuie să știi că, dacă plătești la un alt magazin decât Orange (fie la un magazin fizic sau din My Orange), poate dura până la câteva zile procesarea plății. Dacă ai bonul/factura, le poți atașa din aplicația My Orange- Altele (cele 3 puncte din dreapta jos)- Contact și feedback- Scrie-ne și apoi ceri Transfer operator.

De asemenea, poți să le scrii prin Chat Djingo , unde tot așa, le atașezi dovada plății.

Sper să reușești  și să ți se dea repede drumul la servicii cât mai repede!

Salutare!

Singurii care te pot ajuta în această situație sunt cei de la Serviciul Clienți. Îți recomand să accesezi chatul din aplicația My Orange și să soliciți transferul către un operator. Poți atașa și dovada plății, astfel încât să poată verifica mai rapid situația. Ei sunt singurii care pot urgenta procesul.

Adriana638
Junior

De 2 ore aștept să vorbesc cu un operator sa ne deblocheze serviciul de televiziune 

Salutare!

Unde aștepți, în aplicație sau la telefon? În aplicație, răspunsurile nu vor veni imediat (în timp real), dar vin cu siguranță.