la 24-04-2025 10:22 AM - editat ultima oară la 24-04-2025 10:35 AM de DanielaH
Buna
Am plătit televizorul și nu mi-a dat drumul. Pot sa va trimit poza cu bonul?
la 24-06-2025 10:30 AM
24-06-2025 10:39 AM - editat 24-06-2025 10:54 AM
Salutare!
Trebuie să știi că, dacă plătești la un alt magazin decât Orange (fie la un magazin fizic sau din My Orange), poate dura până la câteva zile procesarea plății. Dacă ai bonul/factura, le poți atașa din aplicația My Orange- Altele (cele 3 puncte din dreapta jos)- Contact și feedback- Scrie-ne și apoi ceri Transfer operator.
De asemenea, poți să le scrii prin Chat Djingo , unde tot așa, le atașezi dovada plății.
Sper să reușești și să ți se dea repede drumul la servicii cât mai repede!
la 24-06-2025 10:45 AM
Salutare!
Singurii care te pot ajuta în această situație sunt cei de la Serviciul Clienți. Îți recomand să accesezi chatul din aplicația My Orange și să soliciți transferul către un operator. Poți atașa și dovada plății, astfel încât să poată verifica mai rapid situația. Ei sunt singurii care pot urgenta procesul.
la 24-06-2025 12:23 PM
De 2 ore aștept să vorbesc cu un operator sa ne deblocheze serviciul de televiziune
24-06-2025 12:38 PM - editat 24-06-2025 12:51 PM
Salutare!
Unde aștepți, în aplicație sau la telefon? În aplicație, răspunsurile nu vor veni imediat (în timp real), dar vin cu siguranță.
@Orange Romania S.A. 2025
Cod unic de înregistrare: 9010105
Numar inregistrare Registrul Comertului: J1996010178400
Sediul social: Clădirea Tandem, Strada Matei Millo, nr.5, Sector 1, Bucuresti
Certificatul Tip de furnizor