la 06-03-2025 03:36 AM
Realitatea este că am platit între 700 și 800 de lei lunar, deși nu folosesc decât un singur abonament. Mi s-a comunicat că datorită opțiunilor suplimentare am aceste costuri, dar se pare că nimeni nu binevoiește să îmi închidă aceste opțiuni pe care nu le-am comandat și nu le-am utilizat 🥹
06-03-2025 04:19 AM - editat 06-03-2025 04:52 AM
Buna,
Poți detalia, despre ce opțiuni este vorba?
la 06-03-2025 05:13 AM
Salutare!
Verifică factura detaliată și vezi de unde provin aceste costuri. Afli de aici cum poți s-o faci !
Ulterior, le scrii din aplicația My Orange - Altele ( cele 3 puncte din dreapta jos) - Contact și feedback-Scrie-ne și apoi transfer sau din secțiunea Contact și alegi mai jos ,, Trimite-ne un mesaj "
Baftă și sper să reușești!
la 06-03-2025 09:02 AM
Salutare!
Mie imi cam da cu virgula: ai un abonament de 200 de lei si platesti de 4 ori mai mult? Si asta mai multe luni la rand?... In facturi ce este detaliat? De fapt, citesti facturile? Eu as fi contestat facturile la sumele astea...
Rugaminte: verifica facturile si vezi ce anume se factureaza. Daca gasesti ceva ce nu e in regula (compari cu contractul), trimiti prin pagina de contact faptul ca ti se factureaza gresit si mentionezi ca nu esti de acord cu factura (pentru a evita penalizarile). Vei primi raspuns cum au ajuns asa mari.
@Orange Romania S.A. 2025
Cod unic de înregistrare: 9010105
Numar inregistrare Registrul Comertului: J40/10178/1996
Sediul social: Clădirea Tandem, Strada Matei Millo, nr.5, Sector 1, Bucuresti
Certificatul Tip de furnizor