Abonament tv - De ce sunt taxat pentru opțiuni pe care nu le am?
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 12-05-2023 01:04 AM - editat ultima oară la 12-05-2023 08:28 AM de DanielaH
De ce sunt taxat pentru opțiuni pe care nu le am ale începând din luna decembrie 2022 sunt taxat dublu sumei care îmi apare în aplicația MY ORANGE poate cineva să-mi spună de ce vreau sa precizez ca nu am făcut nici o schimbare la contract

- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 12-05-2023 05:42 AM
Salutare!
Despre ce opțiuni este vorba?
Dacă ai activat un pachet tv și net ( Love) mai înainte, trebuie să știi că dupâ vreo 2 luni vei plăti antivirusul , pachet Sport și alte minuni, dacă nu dezactiveze aceste opțiuni. Unele pot fi dezactivate din My Orange sau îi contactezi la 300, pe chat Djingo, etc .
Mai sunt și alte extraopțiuni, cum ar fi HBO sau Netflix, care după 6 luni sau un an, îți vin pe bani.
Te uiți în contract și în My Orange și poți să suni la 300 sau 0374300300, apoi formezi 1-1-1-0, și să ceri dezactivarea lor.
Succes!
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 12-05-2023 01:37 PM
Salut,
Cred ca problema nu e atat de optiuni, cat de marirea de 1euro/serviciu aplicata abonamentului.
In My Orange, o sa apara sub forma de "optiunea orange". Daca despre asta e vorba, acele "optiuni" reprezinta maririle de 1 euro aplicate abonamentului. In functie de numarul de servicii contractate, poate duce la o diferenta destul de mare.
Tot ce pot sa-ti recomand este un apel la 300, sau, daca esti client Orange Romania (NU Orange Romania Communications, adica fostul Telekom Fix) poti folosi si varianta chat-ului Djingo cu un click aici. Vezi ce se poate face in privinta acelor mariri. Notificarea de modificare a fost trimisa pe factura de dinaintea aplicarii maririi. De exemplu, daca marirea a fost aplicata din Decembrie, trebuie sa te uiti pe factura din luna Noiembrie.
Recomand accesarea link-ului de mai sus de pe un laptop/pc (e mai usor de scris). Iar pentru transfer la operator, in timpul programului (L-V, 08:00-20:00) trebuie sa scrii "transfer operator".
Mult succes!
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 15-05-2023 09:26 AM
@TV46930774, ai luat legatura cu colegii noștri? S-a rezolvat/ clarificat situația?
