la 10-07-2025 03:01 AM - editat ultima oară la 10-07-2025 08:29 AM de DanielaH
Am platit factura din my orange dupa ce mi s a suspendat abonamentul pt neplata acum imi arata ca e totul pe 0 dar abonamentul tot suspendat apare..ce sa fac?
la 10-07-2025 05:06 AM
Salutare!
Reluarea serviciilor nu este instant. Ai trimis confirmarea plății?
la 10-07-2025 05:26 AM
Salutarea @miru1
Deși ai efectuat plata din aplicația My Orange, reactivarea serviciilor poate dura câteva ore, mai ales dacă plata a fost făcută pe timpul nopții.
Ce poți să faci?
Îi poți contacta prin chat în aplicația My Orange, secțiunea 'Feedback și contact' – 'Scrie-ne', sau telefonic, pentru a le transmite că serviciile nu au fost reactivate, deși facturile restante au fost achitate. Serviciile ar trebui să fie din nou funcționale pe parcursul zilei de azi. Însă contactarea serviciului clienți poate grăbi lucrurile.
O zi frumoasa!
la 10-07-2025 06:48 AM
Salutare!
Da, mai durează ceva, mai ales dacă ai făcut plata in afara intervalului 8.00-20.00.
Adică în cursul zilei de astăzi ar trebui să fie bine!
la 11-07-2025 08:54 AM
@miru1, s-a rezolvat situația? Au fost reconectate serviciile?
la 17-07-2025 10:50 AM
@miru1 a scris:Am platit factura din my orange dupa ce mi s a suspendat abonamentul pt neplata acum imi arata ca e totul pe 0 dar abonamentul tot suspendat apare..ce sa fac?
am aceeași problema, ai rezolvat?
la 19-08-2025 05:56 PM
Exact aceeași problemă o am si eu acum, din cauza erorii mele, contul mi-a fost suspendat. Plata am făcut-o duminica seara pe la 23 din aplicația "MyOrange"(am înțeles ca era in afara orelor de program), dar azi suntem deja marți si contul meu e tot suspendat. Am luat legătura cu ei de ieri si le-am explicat situația si nici măcar un răspuns nu am primit (le-am scris prin Django). Oare cu ce am greșit?
la 20-08-2025 09:10 AM
Salut, Petru! Bun venit în Comunitate!
Ai trimis dovada de plată prin aplicația My Orange? Poți atașa documente folosind chatul din secțiunea: Altele > Contact și feedback > Scrie-ne.
Să ne spui dacă ai rezolvat.
@Orange Romania S.A. 2025
Cod unic de înregistrare: 9010105
Numar inregistrare Registrul Comertului: J1996010178400
Sediul social: Clădirea Tandem, Strada Matei Millo, nr.5, Sector 1, Bucuresti
Certificatul Tip de furnizor