anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

A plătit cineva factura și va arată că nu este plătită?

user_17530480
Începător

Buna ziua

Eu azi am plătit factura la Orange și acum îmi arată că în este inca in scadență.

5 Răspunsuri 5

FLo1
#StarMember

Salut. Plătită din MyOrange ar fi trebuit să se actualizeze în scurt timp. Dacă ai plătit prin aplicație bancară sau Pay Point atunci mai durează 1-2 zile. Dacă ai plătit se va actualiza.

MihaiC99
Campion

Salutare!

Probabil este vorba despre o problemă temporară legată de plăți.

Ai primit e-mailul de confirmare a plății facturii?

Dacă situația nu se rezolvă în câteva ore, ar fi recomandat să contactezi serviciul clienți, ei pot verifica și confirma dacă există o problemă cu procesarea plății.

Vio73
#StarMember

Salutare!

De obicei, din My Orange, arată că este plătită instant. Poate este vreun bug sau dacă nu ai plătit din My Orange, mai durează 1-2 zile.

Dar important este că ai plătit și va apărea că este plătită, nu-ți face griji!

Succes!

RafaHelper
#StarMember

Salut @user_17530480

Pentru a primi un răspuns la întrebarea ta ne poți spune si cum ai plătit factura Orange?

DanielaH
Moderator

@user_17530480, te așteptăm în continuare să revii cu mai multe detalii. Prin ce modalitate ai făcut plata?