la 16-12-2022 01:45 PM - editat ultima oară la 16-12-2022 01:53 PM de DanielaH
Bună! De 2 luni incerc sa achit factura tv online și nu îmi ia banii din cont. Îmi apare un mesaj cum că am platit și este în curs de desfășurare dar nu mi se retrag banii din cont.
la 16-12-2022 01:56 PM
Mar, bun venit in Comunitate!!!
Daca nu ai fi reușit de 2 luni sa faci plata, ți se tăia accesul la acel serviciu, pe motiv deneplată.
Ai incercat și alta metoda de plată? Plăteai din aplicație sau din varianta desktop a contului My Orange? Vezi că nu mai exista My Orange Fix, ci doar My Orange.
16-12-2022 02:25 PM - editat 16-12-2022 02:26 PM
Salut,
Bine ai venit in Comunitate!
Incearca te rog si din acest link. S-ar putea sa mearga asa. E o problemea generala, si e cunoscuta deja.
la 16-12-2022 09:22 PM
la 19-12-2022 10:04 AM
@Mar1, ai reușit să plătești factura folosind link-ul de la arsradu?
@Orange Romania S.A. 2024
Cod unic de înregistrare: 9010105
Numar inregistrare Registrul Comertului: J40/10178/1996
Sediul social: Clădirea Tandem, Strada Matei Millo, nr.5, Sector 1, Bucuresti
Certificatul Tip de furnizor