la 07-05-2024 11:44 AM - editat ultima oară la 08-05-2024 09:01 AM de DanielaH
Se întâmplă să nu primiti la timp factura pe email?
la 07-05-2024 12:01 PM
Salutare!
Ce inseamna "la timp"? De obicei, se trimit in 2-3 zile de la emitere.
la 07-05-2024 12:01 PM
@EmilianCocos: Bun venit în Comunitate. Chiar dacă nu primești la aceiași dată a lunii emailul sau SMSul, în 48 de ore cu siguranță vei regăsi factura emisă în contul tău MyOrange. Verifică acolo. E mai sigur.
la 07-05-2024 12:02 PM
Buna,
Daca nu primești factura pe mail la timp poți accesa contul my Orange pe PC sau mobil prin aplicația My Orange .
De asemenea poți face plata in avans.
O zi frumoasa.
la 08-05-2024 10:58 AM
Nimic nu funcționează cum trebuie. Poate ca site-ul nu este compatibil % cu Tableta Apple IOS
la 07-05-2024 12:36 PM
Salutare!
Ai verificat dacă este bifat să primești factura pe email?
https://www.orange.ro/help/modificare-tip-de-factur-n-format-electronic-pe-email-sau-pe-hrtie-9
Dacă vrei să setezi din aplicație , intri la Facturi- setări factură - notificare email.
Baftă!
la 10-05-2024 08:51 AM
Emilian, s-a rezolvat situația? Ai putut vizualiza factura în contul My Orange?
@Orange Romania S.A. 2024
Cod unic de înregistrare: 9010105
Numar inregistrare Registrul Comertului: J40/10178/1996
Sediul social: Clădirea Tandem, Strada Matei Millo, nr.5, Sector 1, Bucuresti
Certificatul Tip de furnizor