la 12-04-2024 01:00 PM
De mai bine de doua saptamani, pe contul meu apare o suma platita in avas in valoare de 1021 de lei! Nu stiu de unde si cine a fost atat de **** incat sa plateasca in contul gresit sau cineva de la Orange a alocat suma pe codul de abonat gresit.
Am vorbit deja de doua ori pe chat si degeaba, pentru ca nu imi convine sa fiu prins in problemele financiare Orange, banii aia nu sunt ai mei si nu ma intereseaza a cui sunt, ii vreau afara din contul meu! Azi am fost pus sa fac sesizare pe formular, probabil consultantul de pe chat avea o lene de zile mari sa ceara un supervizor sa se faca o sesizare direct.
12-04-2024 01:08 PM - editat 12-04-2024 01:10 PM
Înțeleg că nu se pune problema un viitoare rate, adică rate plătite în avans și alocate greșit. Atunc, în urma sesizării tale, rămâne de identificat de către Orange a destinatarului real și făcută corecția. Cu răbdare.🙂
la 12-04-2024 01:12 PM
Salut,
Posibil ca cineva sa fi achitat factura cuiva și a greșit codul de abonat/număr telefon.
Operatorul putea deschide o sesizare însă mai bine plasează problema unui alt operator.
Daca ai făcut sesizare prin formular vei fi contactat.
Felicitări pentru modul de abordare a situației.
12-04-2024 01:34 PM - editat 12-04-2024 01:34 PM
Salutare!
Da, o situație bizară, la care nimeni nu cred că s-a gândit și despre care, eu cel puțin, nu am mai auzit.
Cred că doar ei o pot rezolva, dar probabil ține de alte lucruri, identificări de conturi bancare, etc. Ar trebui măcar să se încerce cumva o grăbire a lucrurilor, pentru că este destul de frustrant și cred că și o pagubă serioasă pentru cineva.
Poate a sesizat cineva către ei problema, în caz că a și observat!
Poate primești până la urmă un răspuns și se găsește o rezolvare, într-un termen rezonabil!
Oricum, este un gest lăudabil și de apreciat ceea ce faci tu, dar se pare că nu are efectul scontat!
Succes!
la 12-04-2024 04:03 PM
Salutare!
Eu mai pun cardul pentru plata facturilor sotiei, tatei sau surorii. Daca beneficiarul real al platii nu s-a sesizat, nu vad cum ar putea Orange sa returneze banii (are milioane de facturi lunar) fara o investigatie pe acte (si tu poti incepe acest proces).
Am fost intr-o situatie similara anul trecut in Carrefour: am luat un carut in care am gasit un telefon cu butoane nou (sigilat). Am fost la Informatii clienti si a trebuit sa completez un formular pe baza caruia eu le predau lor produsul. Nu am inceput bine sa-l scriu si un domn a venit sa intrebe de el (tot la Informatii Clienti). Nu te gandi ca era un telefon scump (cam 100 lei, era telefon cu butoane).
Recomandarea mea ar fi sa completezi acel formular. Consultantul nu te poate ajuta intrucat el nu reprezinta departamentul financiar si, chiar daca ar face-o, tot nu ar putea "lua" banii de pe contul tau fara a avea ceva scris de la tine. Daca situatia era inversa (ai fi pe 0 cu facturile, dar, dintr-o data, te trezesti dator), cum ai reactiona doar pentru un consultant a executat o cerere a unui client care zice sa el a platit o factura a altui client?
Foarte problabil cel care a facut plata se va trezi ca factura platita figureaza neplatita si va incerca sa rezolve problema sunand la Orange.
Daca plata a fost facuta prin card, s-ar putea rezolva intr-un timp rezonabil (prin intermedierea Procesatorului de plati), dar, daca s-a facut cu numerar... Va trebui sa mergi pe incredere si sa returnezi banii celui care a platit (evident, cu prezentarea in original a chitantei sau cu o dovada ca a facut plata). Evident, totul este de durata.
la 12-04-2024 04:28 PM
Am sunat si la 300, ramura 5-2-0 si am vorbit cu un consultant pe langa trimiterea unui formular. Se pare ca plata a fost facuta din BRD, cel mai probabil de la un automat de plata, fara scanare factura. Din cauza asta, Orange nu are cum sa identifice clientul cu codul de abonat corect...asta mi s-a spus.
Eu am facut totul ce tine de mine. Sa ma apuc eu sa vanez dupa cine a platit si cum a platit nu voi face pt ca nu este efectiv treaba mea si fix asta aveam nevoie acuma. Sa sun eu pe la BRD sa le zic ce? Da pe bune nu am nicio o obligatie sa caut eu "faptasul", eu mi-am facut datoria si am anuntat pe toate canalele posibile si am cerut express sa se rezolve. Sa returnez banii cash...asta e cea mai ciudata sugestie. Daca erau 5000 de lei? . da ce am ajuns bataia de joc a operatorului sau a aluia care nu stie sa citeasca ce scrie pe automatul de plata? :)) : nu este vina mea ca banii au ajuns in contul meu. Treaba cu telefonul gasit de tine e altceva, aici cineva a platit orbeste, si Orange nu poate face nimic pana persoana respectiva nu ii contacteaza sa le spuna...asta e, astept, eu imi platesc facturile ca pana acum, nici nu ma ating de 1 ban de acolo.
la 12-04-2024 06:15 PM
Salut @RstdWoo,
Asa cum ai spus si tu, cred ca ai făcut tot ce ține de tine pentru aceasta situație. Mai departe Orange se poate ocupa de acest caz, chiar daca factura s-a făcut la un automat, se poate identifica sucursala iar mai apoi persoana care a plătit. Cel mai probabil exista deja o sesizare in lucru din partea persoane cu transferul greșit. Daca persoana respectiva trimite dovada de plata, banii vor fi mutați din contul tau in contul lui.
Intre timp eu zic ca poți sa iți vezi de treburile personale si doar sa aștepți pana se va reglementa situația contului tau.
la 13-04-2024 08:43 AM
in urma cu 9 ani cred am avut si eu surpriza asta ...
m am dus sa platesc factura (pe vremea aia nu plateam electronic) si spuneam nr de tel si imi spunea suma de plata si plateam (stiam deja suma din factura) - surpriza a fost ca factura era platita deja - chiar nu am stiut ce sa fac ! - probabil ca cineva a declarat gresit nr de telefon si a platit pe nr meu - am zis in gand 'multumesc" si am plecat ...
dupa ceva timp "casierii" de la reprezentante au inceput sa ceara si numele abonatului probabil pentru a nu mai aparea erori la plata...
@Orange Romania S.A. 2024
Cod unic de înregistrare: 9010105
Numar inregistrare Registrul Comertului: J40/10178/1996
Sediul social: Clădirea Tandem, Strada Matei Millo, nr.5, Sector 1, Bucuresti
Certificatul Tip de furnizor